Jump to content
Joriz

L.A. Noire vanaf vandaag in de winkel!


Het detectivespel L.A. Noire, wat door Team Bondi is gemaakt in samenwerking met Rockstar Games, ligt vanaf vandaag in de Nederlandse en Belgische gamewinkels. In het spel komt hoofdpersoon Cole Phelps net terug als marinier uit de tweede wereldoorlog en besluit zich aan te melden bij de LAPD (politie van Los Angeles). Hierbij ga je als hoofdpersoon aan de slag als detective met het oplossen van moorden en andere misdrijven en dien je aan de hand van de verhalen en gezichtuitdrukking met behulp van clue's verdachteten onder druk te zetten en uit te vinden of ze liegen of de waarheid spreken.

In trailers werd al eerder door Rockstar Games beweerd en laten zien hoe goed het spel er uit ziet. Hieronder het bewijs dat L.A. Noire er zo goed uit ziet! In het filmpje staat namelijk door mij aan elkaar gemonteerde gameplay, van een paar van de eerste missies. De opname is vanaf mijn Playstation 3 in HD, maar waarschijnlijk ziet het er op de XBox 360 even fantastisch uit. Veel kijkplezier! :Y

L.A. Noire ligt vanaf vandaag in de Nederlandse gamewinkels voor zowel Xbox 360 als PlayStation3. Houd GTAGames.nl in de gaten voor een prijsvraag met onder andere L.A. Noire T-shirts en stickers! L.A. Noire fans kunnen ook vanaf vandaag in onze L.A. Noire forumsectie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Prachtige opnames, zeg! Met wat voor apparatuur heb je deze opgenomen?

De gameplay ziet er precies uit zoals de verwachting die is gecreëerd in trailers, ziet er allemaal wel erg goed uit hoor.. Ben benieuwd hoe snel hij zakt in prijs. Ik wacht namelijk een tientje of twee.. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de game nog niet gehaald, want ik twijfel nog te veel.

Maar ik heb een aantal vragen aan de mensen die de game al wel hebben.

Zit er op de ps3 ook bij deze game een target lock functie op?

Is er naast veel onderzoek en uitpluis werk ook nog veel actie? En dan bedoel ik dus meer actie dan 2 of 3 mensen afschieten :puh:

Is het mogelijk om buiten de missies om je eigen gang te gaan net als bij GTA en RDR?

Kun je bij deze game ook na het behalen van het verhaal voor de 100% gaan?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook binnengekregen, maar ik weet niet of het verstandig is om te spelen, want je ps3 kon er van gaan crashen, dus ik weet niet of het wel een goed idee, ps: ik heb een ps3 van 160 GB, wie kan mijn vraag beantwoorden?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je hebt een heel mooi filmpje gemaakt Joriz! Ik wacht nog even tot er meer duidelijk is over het gedoe rondom de oververhitte PS3's ik heb namelijk een oud 80GB model. Volgende week ga ik een nieuw 320 model halen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...