Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

FIFA 12

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1-7

Release Nog niet beschikbaar

Multiplayer Ja (2-22 spelers)

Demo Onbekend

De eerste info over het nieuwe FIFA deel is al bekend gemaakt. Hieronder staan alle vrijgegeven trailers en screens.



Impact Trailer:



http://www.youtube.com/watch?v=SYYKKuXeEIY

FIFA12_arshavin_protectingball_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_blocking_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_directfreekick_WM-600.jpg

FIFA12_terry_cleantackle_WM-600.jpg

FIFA12_torres_withball_inthebox_WM-600.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgens mij kwam FIFA 12 ook uit op de Nintendo 3DS. Maar buiten dat ik denk dat ik weer eens een keer een nieuw deel uit de FIFA reeks ga halen. Mijn laatste FIFA was FIFA 09 en ik wil nu wel eens een update. Helaas zal ik dan geen Van Der Sar meer in mijn team kunnen krijgen dus dan gaan we dit keer maar voor stekelenburg. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfel ook of ik eens een Fifa game zou kopen :puh:. Heb het nog nooit gekocht, en ik ben eigenlijk niet zo'n fan van voetbal, maar het lijkt me wel eens leuk om zoiets multiplayer te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ja, ik heb er weer zin in! Ik speel nog steeds FIFA 11 dus ben nu wel toe aan een update.

Waarschijnlijk doen ze het toch niet maar ik hoop dat ze de volgende punten verbeteren/fixen:

  • Een ander soort punten systeem bij de multiplayer. Omdat je nu punten kan verliezen blijven mensen maar leaven als je aan het winnen bent (super irritant!).
  • Soms zijn terug speel ballen gewoon toegestaan waarbij de keeper de bal gewoon vrolijk oppakt.
  • Betere online servers (PS3), vaak last van lagg of het uitvallen van potjes.
  • Voordeel geven bij buitenspel situaties als de bal toch onderschept wordt, het haalt de vaart uit het spel.

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga de game zoals elk jaar weer kopen. Lijkt me weer erg mooi.

@Paul007: Wanneer iemand verlaat als jij aan het winnen bent, krijg je punten voor een 0-3 of 3-0 uitslag. Deze worden wel gewoon bijgeteld hoor. Degene die verlaat krijg een zootje punten in mindering.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga de game zoals elk jaar weer kopen. Lijkt me weer erg mooi.

@Paul007: Wanneer iemand verlaat als jij aan het winnen bent, krijg je punten voor een 0-3 of 3-0 uitslag. Deze worden wel gewoon bijgeteld hoor. Degene die verlaat krijg een zootje punten in mindering.

Volgens mij niet als je je afmeldt bij Playstation Network tijdens het spel, wat iedereen doet. Dan krijg je er volgens mij geen punten bij?

@hieronder: Oh oké, nice! :dans:

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga de game zoals elk jaar weer kopen. Lijkt me weer erg mooi.

@Paul007: Wanneer iemand verlaat als jij aan het winnen bent, krijg je punten voor een 0-3 of 3-0 uitslag. Deze worden wel gewoon bijgeteld hoor. Degene die verlaat krijg een zootje punten in mindering.

Volgens mij niet als je je afmeldt bij Playstation Network tijdens het spel, wat iedereen doet. Dan krijg je er volgens mij geen punten bij?

Als jij de game verlaat, op welke manier dan ook, verlies je punten. Als je tegenstander de game verlaat krijg jij punten erbij en verliest hij punten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik laat me niet nog een keer uitmelken door E.A Games. Het is voor mij EXIT met FIFA (eveneens CoD). Ze geven 0,0% om de community, en 100% voor hun portemonnee, jammer genoeg. Hun succes maakt meer kapot dan ze lief zijn, maar dat word pas later duidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...