Jump to content
Joriz

GTAGames.nl - L.A. Noire Actie - Win een Rockstar Games T-Shirt!


Het is weer tijd voor een nieuwe fantastische actie van GTAGames.nl. Deze keer een actie met het thema van L.A. Noire. Dankzij Rockstar Games hebben we deze keer originele Rockstar Games T-Shirts weg te geven inclusief een L.A. Noire sticker. Dit aangevuld met een zeer exclusief, door GTAGames.nl lid Puma, ontworpen Wockstar Games shirt, een GTAGames.nl keycord en een GTAGames.nl stickervel. Deze keer hebben we maar liefst vijf hoofdprijzen en vijf troostprijzen weg te geven. Natuurlijk krijg je de prijzen niet zomaar, ook deze keer dien je weer multiplechoicevragen in te vullen. De vragen gaan deze keer natuurlijk over L.A. Noire.

gallery_1_5_10827.jpg

De L.A. Noire actie wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je gratis registeren als je mee wilt doen. Meedoen kan HIER!

Inzenden kan tot en met zondag 26 juni 2011.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik heb meegedaan :D. ik wist ze allemaal maar niet zeker of het klopt. hoe ik het weet?

ik heb het spel zelf nog nooit gedaan, maar ik heb er van alles in de PU gelezen en op gamekings heb ik het gezien

nu maar hopen :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...