Jump to content

Wat verzamel jij?


GuitarGuy666

Wat verzamel jij?  

58 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat verzamel jij?

    • Munten
      6
    • postzegels
      1
    • blikjes
      1
    • CD's
      9
    • batterijen
      1
    • schroefen en spijkers
      2
    • iets anders, namelijk:
      41
    • supermarktspaardingen
      2
    • LP's/Singles
      2
    • Games
      3
    • Films
      2


Recommended Posts

Ik heb een heel dynamische inhoud in mijn games verzameling, maar de Rockstar Games blijven altijd staan. De rest gaat naar verloop van tijd naar een neefje van Cilly, of naar GameMania. :sigaar:

Verder verzamel ik eigenlijk niets.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    20

  • 1974

    6

  • TekaLoca

    5

  • myron.b

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

In mijn vroegere jaren spaarde ik voornamelijk Flippo's en Pokemon kaarten, dat was in die tijd helemaal in. Ik bewaarde ze altijd in verschillende hoesjes en speciale mappen. Ook spaarde ik de andere dingen die in de toen nog Smiths chips zakken zaten, zoals de Looney Tunes voetbal stickers en het Nederlands Elftal, waar je ook een speciaal verzamelboekje voor had. Prachtige tijden waren dat. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger spaarde ik auto's, modelbussen, modelvliegtuigen, Lego, Playmobil etc. En als ik nu toch bedenk hoeveel ik van dat alles heb. :7 Ik heb serieus heel veel van die zooi. Toch verkoop ik het niet. Zeker niet de bussen, want er zitten bussen van bijna 50 euro tussen. :puh:

Tegenwoordig lees ik (sinds mijn 9e ofzo) Donald Ducks en heb er dan ook nog altijd een abonnement op. Altijd leuk om elke vrijdag een nieuwe Duck op de deurmat te krijgen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lego, Playmobil etc. En als ik nu toch bedenk hoeveel ik van dat alles heb. :7

Ja, inderdaad. Ik ga het nu nog een paar jaar laten verstoffen, en dan een paar van die oude sets uit 1996-2006 heel duur verkopen aan de echte verzamelaars.

Link to comment
Delen op andere websites

...er zitten bussen van bijna 50 euro tussen. :puh:
Haha, ik heb boven nog een set Marklin treinen + rails en extra's staan, van me oom geweest. Locomotiefjes die gewoon prachtig lopen, een NS-trein die nog perfect loopt, en nog anderen. Flink wat rails waarvan een wissel toen dertijd 7 gulden kostte.. En aangezien Marklin niet meer bestaat (failliet) loopt de waarde op. Staat in dozen op zolder. Denk dat de totaalwaarde al boven de 1000 euro komt, kan ook tegenvallen maar het is echt een flink aantal railsen, en dan nog die zeer goed werkende treintjes. Toch eens de transformator eens na laten kijken, of nouja de kabeltjes, want dat stuk wat transformator en rails verbind is iets minder... Veel te verduren gehad vroeger.

Maar das ook nog een fortuin. En Lego ook een fortuin nog, elk jaar op mijn verjaardag ruim 130 euro aan Lego gekocht, en dan tussendoor kreeg ik nog Lego, en dat ook al sinds ik me kan herinneren. Waar ik ook was in mijn jeugd, er was Lego. Of de gameboy :puh: Ook iets wat ik me net bedenk, die old-school spelcomputers probeer ik weer op te zoeken, heb nog een Gamecube staan hier, een Gameboy Advance en een Gameboy Advance SP. Playstation 2 ook. En dat was het wel. Veel oude spellen ook. Toch jammer dat ik mijn PS1 toen weggedaan heb paar jaar terug... En zo ook jammer dat ik de gameboys kwijt ben. Toch weer eens op zoek binnenkort. En als ik ergens voor niet al te veel geld een Commodore 64 vind zou ik niet twijfelen en hem kopen, niet voor het gebruik, gewoon voor de heb :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

...er zitten bussen van bijna 50 euro tussen. :puh:
Haha, ik heb boven nog een set Marklin treinen + rails en extra's staan, van me oom geweest. Locomotiefjes die gewoon prachtig lopen, een NS-trein die nog perfect loopt, en nog anderen. Flink wat rails waarvan een wissel toen dertijd 7 gulden kostte.. En aangezien Marklin niet meer bestaat (failliet) loopt de waarde op. Staat in dozen op zolder. Denk dat de totaalwaarde al boven de 1000 euro komt, kan ook tegenvallen maar het is echt een flink aantal railsen, en dan nog die zeer goed werkende treintjes. Toch eens de transformator eens na laten kijken, of nouja de kabeltjes, want dat stuk wat transformator en rails verbind is iets minder... Veel te verduren gehad vroeger.

Maar das ook nog een fortuin. En Lego ook een fortuin nog, elk jaar op mijn verjaardag ruim 130 euro aan Lego gekocht, en dan tussendoor kreeg ik nog Lego, en dat ook al sinds ik me kan herinneren. Waar ik ook was in mijn jeugd, er was Lego. Of de gameboy :puh: Ook iets wat ik me net bedenk, die old-school spelcomputers probeer ik weer op te zoeken, heb nog een Gamecube staan hier, een Gameboy Advance en een Gameboy Advance SP. Playstation 2 ook. En dat was het wel. Veel oude spellen ook. Toch jammer dat ik mijn PS1 toen weggedaan heb paar jaar terug... En zo ook jammer dat ik de gameboys kwijt ben. Toch weer eens op zoek binnenkort. En als ik ergens voor niet al te veel geld een Commodore 64 vind zou ik niet twijfelen en hem kopen, niet voor het gebruik, gewoon voor de heb :engel:

Die Marklins zijn idd een klein fortuin waard(in vergelijking met wat je ervoor betaalt hebt), laat ze nog maar even staan. M'n broer heeft ook nog oude Marklins, waaronder een doos van 50 euro waar een prachtige locomotief in zat. De waarde is zeker al opgelopen tot 150/200 euro.

Ik verzamel niks meer. Ik heb wel hopen films op m'n externe harde schijven staan en ik bezit zo'n slordige 1100 strips(ik lees nu nog amper strips en ik verzamel het niet echt meer, heel soms koop ik me nog eens een strip).

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik echt verzamel zijn schaalmodellen, voornamelijk van racewagens. Bovenop mijn kledingkast staat het vol met die dingen :clown: Duurste zal 80 euro zijn geweest, een Ferrari F2007 1:18 Kimi Raikkonen wagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...