Jump to content

Wat verzamel jij?


GuitarGuy666

Wat verzamel jij?  

58 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat verzamel jij?

    • Munten
      6
    • postzegels
      1
    • blikjes
      1
    • CD's
      9
    • batterijen
      1
    • schroefen en spijkers
      2
    • iets anders, namelijk:
      41
    • supermarktspaardingen
      2
    • LP's/Singles
      2
    • Games
      3
    • Films
      2


Recommended Posts

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    20

  • 1974

    6

  • TekaLoca

    5

  • myron.b

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Ik heb een lange tijd bedreigde diersoorten verzameld, nu hangen die op een plak tegen de muur het vergde namelijk erg veel onderhoud en ik heb het liever als ze stil zitten.

Maar serieus, ik verzamel flessen (sterke) dranken, leeg weliswaar; elke fles die ik binnenkelder krijgt een plaatsje op m'n trofee kast. Daarin staan ook verschillende halve liter glazen die ik van kroegen "leen" (lees; in een dronken bui gewoon meeneem naar huis. :sst:). De trots van mijn kast is momenteel een flinke glazen kuip van Hoegaarden waarin ongeveer... 5 normale biertjes inkunnen :D.

Maar ook al van die leuke dingetjes die je krijgt in het uitgaansleven zoals van die fluo polsbandjes, heb ik er ontiegelijk veel van (als die allemaal uitlekken moet er een bodemsanering bedrijf komen.)en uiteraard drankbonnen die over zijn na een fuif, de polsbandjes, allemaal leuke herinneringen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb er even over nagedacht, maar ik spaar eigenlijk helemaal niks. Vroeger spaar ik alle voetbalplaatjes van Panini en samen met m'n broertje postzegels. Hij is daar mee verder gegaan en heeft nu een hele grote collectie.

ik verzamel computer en auto onderdelenshiny.giflets rock

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Eigenlijk spaar ik op het moment auto emblemen/logo's, maar enkel van bepaalde merken wat sommige wil ik er niet tussen hebben liggen.

Atm heb ik dit:

img0496ag.jpg

Heb er net een hoop in de vuilbak gekieperd. :-(

Vroeger spaarde ik sierschijven (wieldoppen op de velg van een auto), en van de exemplaren die te erg beschadigd waren haalde ik de emblemen af of zaagde ik ze eruit met een wipzaag. Kleine krasjes herstelde ik met mastiek en herspoot ik dan. Heb een jaartje geleden al m'n velgen uit de deur gedaan, en onlangs dus ook al de emblemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk spaar ik op het moment auto emblemen/logo's, maar enkel van bepaalde merken wat sommige wil ik er niet tussen hebben liggen.

Atm heb ik dit:

img0496ag.jpg

Heb er net een hoop in de vuilbak gekieperd. :-(

Vroeger spaarde ik sierschijven (wieldoppen op de velg van een auto), en van de exemplaren die te erg beschadigd waren haalde ik de emblemen af of zaagde ik ze eruit met een wipzaag. Kleine krasjes herstelde ik met mastiek en herspoot ik dan. Heb een jaartje geleden al m'n velgen uit de deur gedaan, en onlangs dus ook al de emblemen.

Das jammer :(

Maarja, de emblemen die ik tot nu toe heb gespaard komen van de kofferbakken en in de grill/motorkap af, zijn meestal ook verchroomt en makkelijk schoon te maken.

Voorlopig zat VW logo's en wil nog een aantal logo's maar daar ga ik replica's van bestellen(Lambo, Porsche en evt. Bentley+Bugatti) want originele kosten gewoonweg te veel :clown:

Enkele die ik nog van de sloop wil halen is een Seat, BMW, evt. Honda logo.

En nog wat type logo's oa. G60, VR6, Synchro, AMG, M3, Cosworth en ik vergeet er vast nog een aantal :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...