Jump to content

The Golden Guys Clan Talk


Bassieboy35

Recommended Posts

AeroCool (gast)

Leden van SwS we kunnen elkaar niet vergelijken aangezien wij een hele andere clan zijn die vaker online speelt, we RPen en doen andere dingen. Maar we zullen het nog wel zien hoe het verder loopt ;)

wij hebben een sort vakantie stop gehad he

wij gaat ook weer vol op aan de bak ;)

maar we zien wel bas nogmaals succes ;)

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    812

  • BiglifeRPG

    448

  • Flixiee

    394

  • StijnGTA

    287

Even duidelijk maken: ik heb niets tegen deze clan, helemaal niets maar je hebt al een gang (East Coast Gangsters) en dan deze clan. Ik vind dat je het best je kan focussen op 1 van deze 2. Ook vind ik het best wel spijtig dat je in feite (en ik zeg niet dat het echt zo is) een beetje de clan hetzelfde maakt als SwS omdat je nu ook nog eens SA-MP erbij gaat nemen. Ik heb daar niets op tegen want het is jullie die plezier moeten hebben maar ik wilde dit toch even zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

East Coast Gangster is niet van mij maar van supergtagamer hij is toevallig op vakantie zo gauw hij terug is is hij weer de leider, ik snap dat mensen het misschien een beetje als na-apen zien maar het is een beetje anders gelopen BiglifeRPG joinde gisteren en ging gelijk goed aan de slag we zaten wat op MSN en in de Chat toen vroeg hij als hij een xbox gedeelte mocht beheren ik zei dat we dan wel eerst toestemming moesten vragen aan death incorpted (hoop dat ik het goed schrijf) en dan natuurlijk Big Boss en VWOer en toen zei hij ook dat hij wel een SA MP server wou maken ik vond het geen slecht idee maar we hebben al een beetje bedacht wat erin komt maar het zijn zowieso geen kopien van gangs of clans op het forum ;). (Ik bedoel dat niet lullig tegen over BiglifeRPG dat hij nu op de kop krijgt want ik vond het juist een goed idee van hem :))

Link to comment
Delen op andere websites

Even duidelijk maken: ik heb niets tegen deze clan, helemaal niets maar je hebt al een gang (East Coast Gangsters) en dan deze clan. Ik vind dat je het best je kan focussen op 1 van deze 2. Ook vind ik het best wel spijtig dat je in feite (en ik zeg niet dat het echt zo is) een beetje de clan hetzelfde maakt als SwS omdat je nu ook nog eens SA-MP erbij gaat nemen. Ik heb daar niets op tegen want het is jullie die plezier moeten hebben maar ik wilde dit toch even zeggen.

+1 , ik wou wel eens weten als wij geen samp server hadden het hier ook gebeurde...

Link to comment
Delen op andere websites

we zien wel wie er beter is

maakt eigelijk toch niet uit het gaat om de lol ;)

Ik bedoelde het niet dat wij beter zijn ik deed kinderachtig om een voorbeeld te geven en trouwens het is toch voor de lol?

Link to comment
Delen op andere websites

Zowat alle gamemodes die je hebt in je lijstje zijn ook wat geript van D.I. en LKZ..

Ik ben nog nooit bij DI of LKZ geweest dus hoe moet ik het weten?

Maar stop alsjeblieft met 'belachelijk' maken van onze clan daar bedoel ik dus iedereen mee

Net even op de test server geweest het was leuk alleen sommige dingen moeten nog aangepast worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zowat alle gamemodes die je hebt in je lijstje zijn ook wat geript van D.I. en LKZ..

Ik ben nog nooit bij DI of LKZ geweest dus hoe moet ik het weten?

Maar stop alsjeblieft met 'belachelijk' maken van onze clan daar bedoel ik dus iedereen mee

Net even op de test server geweest het was leuk alleen sommige dingen moeten nog aangepast worden.

Ja ik heb al wat dingen toegevoegd en ik ga nu de benzine stations zoeken en ingame plaatsen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...