Jump to content

Van welke muziek krijg jij kippenvel?


K1pc0rn

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    9

  • S-te-Fan

    7

  • GuitarGuy666

    7

  • Silverbyte

    6

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Dit nummer van Nico geeft me altijd de kriebels. Het is mooi, maar tegelijkertijd ook heel akelig. Dat rinkelende geluid aan het begin dat steeds luider en zwaarder wordt, spookachtig mooi. Velen beschouwen dit als een soort proto-goth. Ik snap wel waar dat vandaan komt, al heb ik met de gothic-stijlen die later ontstonden vrij weinig. Dit daarentegen... fenomenaal.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik ben de laatste tijd veel bezig met mijn muziekkennis te verbreden. Ik kom op die zoektocht regelmatig mooie nummers tegen. Maar laatst liep ik plotseling tegen een nummer aan die mij meteen betoverde. Ik kan het niet verklaren. Het is in essentie een vrij simpel lied. Er gebeurt eigenlijk niets spannends in. En aangezien het een obscuur jaren 80 liedje is, zullen ook de 480 p's niet bij allen in de smaak vallen.

 

Ik denk dat het me aanspreekt, omdat het een beetje een vreemd nummer is. Niet te vergelijken met iets. Het pakt me 3 minuten op, en laat mij in verdwaasde toestand achter. Het is iets unieks, of beter gezegd, aangezien het de band uit België komt; het is iets uniek.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 8 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...