Jump to content

Breaking Bad


Amfetamientje

Recommended Posts

Iemand hier die het volgt?

tv_breaking_bad05.jpg

Set and produced in Albuquerque, New Mexico, Breaking Bad is the story of Walter White (Bryan Cranston), a struggling high school chemistry teacher who is diagnosed with advanced lung cancer at the beginning of the series. He turns to a life of crime, producing and selling methamphetamine with a former student, Jesse Pinkman (Aaron Paul), with the aim of securing his family's financial future.

Aldus Wiki.

Ik vond het een beetje langzaam op gang komen, maar uiteindelijk zeker een fijne serie :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    17

  • .Levi.

    12

  • Wesley

    12

  • Dr.Oppai

    12

Top Posters In This Topic

Fantastische serie, heb genoten van de afleveringen. Hoe meer je in de serie rolt hoe leuker het wordt, vooral de cliffhangers worden steeds spannender. Ik vind het acteerwerk van Bryan Cranston ofwel Walter H. White in de serie echt goed gedaan, niet voor niets heeft hij daarmee wat awards weten te winnen. Ik ken hem vooral van Malcom in the Middle, waarbij je zou denken dat er qua serieus acteerwerk niks inzit, integendeel dus. Het vierde seizoen van Breaking Bad start vanaf 17 juli 2011 in Amerika. Ik ben benieuwd!

Link to comment
Delen op andere websites

Fantastische serie, heb genoten van de afleveringen. Hoe meer je in de serie rolt hoe leuker het wordt, vooral de cliffhangers worden steeds spannender. Ik vind het acteerwerk van Bryan Cranston ofwel Walter H. White in de serie echt goed gedaan, niet voor niets heeft hij daarmee wat awards weten te winnen. Ik ken hem vooral van Malcom in the Middle, waarbij je zou denken dat er qua serieus acteerwerk niks inzit, integendeel dus. Het vierde seizoen van Breaking Bad start vanaf 17 juli 2011 in Amerika. Ik ben benieuwd!

Ja, in het begin bleef die rol van Malcom in the Middle in mijn achterhoofd spoken, maar Breaking Bad overheerste dat idee uiteindelijk gelukkig. Ik kan niet wachten op seizoen 4, seizoen 3 eindigde iets te spannend. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ja ik heb hem maandag gezien, was een vrij heftige scene in die kelder, maar heb wel weer genoten van de serie. Die Gus blijkt ook zo ontzettend professioneel en cool, niet normaal. Die gast geeft me altijd een beetje de creeps. Walt beseft dat hij zich op dun ijs begeeft, dus zal met een plan moeten komen, ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb hem maandag gezien, was een vrij heftige scene in die kelder, maar heb wel weer genoten van de serie. Die Gus blijkt ook zo ontzettend professioneel en cool, niet normaal. Die gast geeft me altijd een beetje de creeps. Walt beseft dat hij zich op dun ijs begeeft, dus zal met een plan moeten komen, ben benieuwd.

Inderdaad heftig, maar erg goed weer! Zag er ook behoorlijk realistisch uit toen die nek werd doorgesneden. Ben in elk geval heel erg benieuwd naar episode 2!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb hem maandag gezien, was een vrij heftige scene in die kelder, maar heb wel weer genoten van de serie. Die Gus blijkt ook zo ontzettend professioneel en cool, niet normaal. Die gast geeft me altijd een beetje de creeps. Walt beseft dat hij zich op dun ijs begeeft, dus zal met een plan moeten komen, ben benieuwd.

Inderdaad heftig, maar erg goed weer! Zag er ook behoorlijk realistisch uit toen die nek werd doorgesneden. Ben in elk geval heel erg benieuwd naar episode 2!

Ik heb hem zojuist gezien en vind hem niet verkeerd.

Nazi-zombies :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de tweede episode bekeken, leuk maar nogal rustig over het algemeen. Het nieuwe seizoen is voor mijn gevoel nog erg aan het opbouwen, wat ook wel begrijpelijk is. Ik ga er vanuit dat episode #3 wat meer actie zal opleveren. Breaking Bad is en blijft hard en dat zullen we vast nog wel merken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de tweede episode bekeken, leuk maar nogal rustig over het algemeen. Het nieuwe seizoen is voor mijn gevoel nog erg aan het opbouwen, wat ook wel begrijpelijk is. Ik ga ervan uit dat episode #3 wat meer actie zal opleveren. Breaking Bad is en blijft hard en dat zullen we vast nog wel merken.

Weet bijna wel zeker dat het in episode 3 of 4 heftig gaat worden, gezien Walt de plannen had om Gus te vermoorden en dat dus aan Mike vertelde. Heb in elk geval weer veel zin in episode 3! Can't wait!

Link to comment
Delen op andere websites

Nu net toch even S04E03 gekeken en ik moet zeggen, ik had er meer van verwacht. Het verteld wel een hoop over de volgende delen die er aan zitten te komen, maar toch moet ik zeggen; ik had hier wel iets meer van verwacht.

Hopen dat E04 meer actie bevat!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gisteren toch nog even gekeken, werd wel een latertje, maar agh.. Ik vond hem weer iets interessanter dan episode 2. Nu Hank Schrader (DEA) het boekje bezit over chemical stuff van Gale, zit er al wat meer spanning in het verhaal. De scenes zelf vond ik wat leuker om naar te kijken dan de voorgaande episode. Sowieso episode 4 kijken! Oja, het acteerwerk is weer verdraaid goed zeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...