Jump to content

Breaking Bad


Amfetamientje

Recommended Posts

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    17

  • .Levi.

    12

  • Wesley

    12

  • Dr.Oppai

    12

Top Posters In This Topic

Volgens de Engelse wikipedia begint het in midden 2012.

Pff, dat duurt nog wel even! Nouja goed, laten we vooral geduld hebben! :) Wie weet ga ik binnenkort gewoon weer eens vanaf S01E01 tot S04E13 opnieuw kijken.

Zit ik ook aan te denken om te doen maar dan wel rond de tijd dat Season 5 uitkomt, om het allemaal weer effe naar boven te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik ben nu ook aan deze serie begonnen, welk seizoen is volgens jullie het beste?

Is al een tijd geleden dat ik ze gezien heb dus weet niet meer precies wat er in welk seizoen gebeurde maar ik vond 4 het beste.

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu ook de laatste aflevering gezien. Jesse zal er in seizoen 5 vast wel achterkomen dat Walt Brock vergiftigd heeft, anders hebben ze iets minder. Of dat Jesse er aan het einde van S05 achterkomt en Walt neerschiet. We zullen zien, kan niet wachten tot het nieuwe seizoen. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hele vette serie. Ken Walter White voornamelijk van Malcolm in the Middle, dus soms is het nogal raar om hem opeens zo serieus te zien. :puh:

Je moet eigenlijk eerst alle 4 de seizoenen van BB kijken en dan gelijk dit stukje:

Maargoed vette serie natuurlijk. Kon seizoen 5 maar wat sneller komen :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Er zat altijd wel een jaar tussen elk seizoen hoor?

Ik ben er trouwens ook mee begonnen, in iets van twee of drie weken alle episodes bekeken... Echt een geweldige serie, niet normaal xD

De muziek, de suspensie, de acteurs, het schrijven, het camerawerk, echt alles is perfect. Wow...

Geen enkele serie heeft zo'n gevoel ooit bij mij naar boven gebracht, jezus.

Link to comment
Delen op andere websites

Hele vette serie. Ken Walter White voornamelijk van Malcolm in the Middle, dus soms is het nogal raar om hem opeens zo serieus te zien. :puh:

Je moet eigenlijk eerst alle 4 de seizoenen van BB kijken en dan gelijk dit stukje:

Maargoed vette serie natuurlijk. Kon seizoen 5 maar wat sneller komen :(

Heb ze allemaal al gezien hoor. Alle Malcolm in the Middles had ik echter al eerder gezien dan BB en daarom zat ik soms een beetje raar te kijken naar hoe serieus hij opeens was in BB. xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...