Jump to content

Breaking Bad


Amfetamientje

Recommended Posts

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    17

  • .Levi.

    12

  • Wesley

    12

  • Dr.Oppai

    12

Top Posters In This Topic

Aankomende season die ze in zomer 2012 gaan uitzenden wordt helaas ook de laatste season van Breaking Bad :( Aan de andere kant wordt dat wel weer goed gemaakt doordat er meer afleveringen zijn, season 5 bevat in totaal 16 afleveringen! Echter gaan ze deze season wel in 2en verdelen, zodat je twee zogenoemde mini-seasons krijgt. De eerste 8 episodes van season 5 worden op dit moment gemaakt en zullen ze ergens in de zomer uitzenden op AMC. De overige en laatste 8 episodes worden in 2013 pas uitgezonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Aankomende season die ze in zomer 2012 gaan uitzenden wordt helaas ook de laatste season van Breaking Bad :(

Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zulk slecht nieuws. Het is een schitterende serie, absoluut, maar op een gegeven moment moet je er ook gewoon een einde aan maken. Beter op een hoogtepunt stoppen dan het helemaal uitmelken omdat de serie goed loopt.

Vanmiddag de laatste aflevering van seizoen 4 gezien en gelukkig hebben ze er geen al te grote cliffhangers in gestopt. Ik kan rustig wachten op 't volgende seizoen... :)

Link to comment
Delen op andere websites

De serie is prachtig, maar net zoals NandroDavids ongeveer zegt; ik heb er vrede mee. Het is een sterke serie en zo laten ze hem hopelijk (vast wel) ook eindigen. Ik kijk er dan met veel plezier naar terug. Met nog 16 afleveringen te gaan kunnen we nog flink genieten denk ik zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zulk slecht nieuws. Het is een schitterende serie, absoluut, maar op een gegeven moment moet je er ook gewoon een einde aan maken. Beter op een hoogtepunt stoppen dan het helemaal uitmelken omdat de serie goed loopt.

De serie is prachtig, maar net zoals NandroDavids ongeveer zegt; ik heb er vrede mee. Het is een sterke serie en zo laten ze hem hopelijk (vast wel) ook eindigen. Ik kijk er dan met veel plezier naar terug. Met nog 16 afleveringen te gaan kunnen we nog flink genieten denk ik zo.

Ben ik het inderdaad wel mee eens, maar aan de andere kant is het ook wel een beetje jammer. Breaking Bad is een serie waar ik echt zo erg in het verhaal zit en als je dan weet dat er volgend jaar een definitieve eind aan gaat komen, dan is dat eigenlijk wel jammer gezien je echt meeleeft met het verhaal.

Waarschijnlijk is Breaking Bad niet de enige goede serie die in 2013 definitief stopt, als ik mij niet vergis zal het in 2013 ook gedaan moeten zijn met Dexter. Maargoed, tijd om wel weer verder te gaan met nieuwe series :)! Zoals de de nieuwste serie, Touch! Ik kan men 100% garanderen dat het een knaller van een serie gaat worden!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Iemand de eerste epidose van seizoen 5 al gezien?

Wat vonden jullie ervan? Ik vond het wel leuk om te zien hoeveel verwijzingen er in zaten, de kippen die Mike eten gaf en het nummerbord waar Live free or die opstond. Er zullen er vast meer ingezeten hebben. Tof dat er in de eerste episode al zoveel actie zit met de magneet, Mike en op zich ook Ted. Jammer dat je niet in één keer het hele seizoen kan kijken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het was weer inderdaad een mooie episode. Ik moest wel toegeven dat ik aardig terug moest komen in het verhaal, ik moest zelfs nog even nadenken hoe het allemaal ook alweer zat. Dat komt ongetwijfeld omdat ik te veel series volg. Ongeacht dat moet ik wel toegeven dat het weer erg fijne episode was! Ik ben ook benieuwd hoe episode 2 gaat uitpakken. Eerste schade maken, nu alles weer herstellen. Daar komt het op neer in deze episodes denk ik.

Nogmaals, ik ben benieuwd hoe dit gaat in epi 2 :D Can't wait until next week!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik ben niet zo van de series, heb nooit echt de tijd om ze te volgen plus ik neem er ook nooit echt de moeite voor. Maar toch eens op aanraden van iemand deze serie gaan checken een paar weken terug. Ik zit nu op de laatste episode van seizoen 3, enne.....wat een fucking geniale serie! Heisenberg is best een eindbaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo van de series, heb nooit echt de tijd om ze te volgen plus ik neem er ook nooit echt de moeite voor. Maar toch eens op aanraden van iemand deze serie gaan checken een paar weken terug. Ik zit nu op de laatste episode van seizoen 3, enne.....wat een fucking geniale serie! Heisenberg is best een eindbaas.

Hij wordt nog baziger.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo van de series, heb nooit echt de tijd om ze te volgen plus ik neem er ook nooit echt de moeite voor. Maar toch eens op aanraden van iemand deze serie gaan checken een paar weken terug. Ik zit nu op de laatste episode van seizoen 3, enne.....wat een fucking geniale serie! Heisenberg is best een eindbaas.

Hij wordt nog baziger.

I know. Laatste aflevering die ik zag reed Walt die twee flikkers aan, om de overlevende alsnog koelbloedig door z'n harses te schieten.

Ik heb in ieder geval geen spijt dat ik begonnen ben met kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, en wat waren die al fan tas tisch! Hoe het verhaal overkomt is sowieso zeer boeiend! En kudo's voor de regisseur! Ik heb helaas nog geen tijd gehad om verder te kijken maar dit staat zéker op de planning!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...