Jump to content

Breaking Bad


Amfetamientje

Recommended Posts

Ik weet niet om welke aflevering van het eerste seizoen het nou gaat, maar om je een tip te geven: bekijk de pilot (de eerste episode van seizoen 1). Die geeft je direct een spetterend beeld van hoe de serie er nou daadwerkelijk uit ziet en uit gaat zien. De rest van seizoen 1 is naar mijn herinnering een stukje minder spectaculair en wat langdradiger, misschien dat je daar wat op bent afgeknapt. Maar geloof me (en 3L1077): het wordt alsmaar beter en als S1E1 je aanspreekt, ga jij nog veel plezier beleven aan Breaking Bad. ^_^

Ik zit zelf nu aan S4E5, als ik het me goed herinner. 't Tempo ligt in verband met een boel andere verplichtingen niet heel hoog (niet meer dan 1/2 afleveringen per week), maar dat betekent aan de andere kant dus extra lang genieten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    17

  • .Levi.

    12

  • Wesley

    12

  • Dr.Oppai

    12

Top Posters In This Topic

Ik zit zelf nu aan S4E5, als ik het me goed herinner. 't Tempo ligt in verband met een boel andere verplichtingen niet heel hoog (niet meer dan 1/2 afleveringen per week), maar dat betekent aan de andere kant dus extra lang genieten. :D

Haha, ik herken mezelf. Heb er vijf of zes maanden over gedaan om helemaal klaar te zijn, ik wilde het gewoon echt niet te snel af hebben. Die finale was dan ook een memorabele aflevering, in de plaats van de laatste in een reeks van vier in het midden van de nacht.

En man, jij gaat genieten van de finale van seizoen vier... Beste aflevering in de serie, als je het mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

En man, jij gaat genieten van de finale van seizoen vier... Beste aflevering in de serie, als je het mij vraagt.

Inderdaad. :D Dat waren 50 waanzinnige minuten, één van de toppertjes tot nu toe. Op naar seizoen 5, ik kijk er naar uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De pilot is nog niets vergeleken met wat komt, dus zeker de moeite waard. Ik heb deze serie al een tijdje terug helemaal uitgekeken en als ik het goed heb heb ik er niet veel langer over gedaan dan 2/3 maanden (en er is een hele zwik afleveringen xd). En ik kan al helemaal niet wachten op de 'Better Call Saul' spinoff die kerel is zo geweldig!

BB.jpg

Bewerkt: door ShootDaan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 10 maanden later...

Liep net tegen dit videotje aan bij het openen van YT. Het is drie jaar geleden dat Breaking Bad tot een einde kwam en YouTuber Nerdwriter1 vond het een goed moment om voornamelijk de laatste aflevering te analyseren. Zeker het kijken waard als je een wat diepgaander beschouwing wilt van de serie wilt. Sowieso upload hij hele aardige film- en serieanalyses :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Zojuist de serie afgekeken en man wat was 'ie fantasitsch. Af en toe werd het allemaal wat onduidelijk, maar alles viel uiteindelijk wel op zijn plek. Jammer dat er geen volgend seizoen meer zal kunnen verschijnen :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...