Jump to content

Sons of Anarchy


Jesperkaj

Recommended Posts

Sons-Of-Anarchy.jpg

Sons of Anarchy is een televisieserie uit de Verenigde Staten en gaat over de Sons of Anarchy Motorcycle Club, vaak ook afgekort als SAMCRO. De MC is gebaseerd op de Hells Angels MC, met vele 'chapters' in binnen en buitenland. In de serie staan de clubleden centraal, in het bijzonder zowel het club- als het privéleven van Jax Teller, huidig vicepresident van de club en zoon van een van de oprichters. Naast dingen waar de club mee te maken krijgt, zien we ook het effect van de club op het stadje Charming en hoe de club het leven van de mensen in haar buurt beïnvloedt.

De serie is elke zondag rond half 11 (Hangt af wanneer de film die daarvoor word uitgezonden is afgelopen.) op RTL7 uitgezonden. Er zijn al 3 seizoenen waarvan de derde nu word uitgezonden. Een vierde seizoen is al in de maak en de première staat in de Verenigde Staten gepland voor september.

Ik vind het een leuke serie, en je blijft er lekker in hangen. Het heeft een leuke verhaallijn en dat is ook de reden dat ik de serie volg.

Nog meer volgers van deze geweldige serie?

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening één van de beste series ooit. Ikzelf heb thuis het volledige eerste en tweede seizoen op DVD, en ik kijk vol verwachting uit naar het derde. Ik weet dat die ondertussen al is uitgebracht, maar ik heb het nog niet gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Seizoen 4 is nu bezig. Naar mijn mening het beste seizoen tot nu toe. De spanningen in de club zijn heel erg hoog door het gevaar waar de club zich nu in bevindt. Sommige gebeurtenissen (Zal ik maar niet opnoemen.) hebben me tot nu toe echt verrast.

Seizoen 5 is aangekondigd op 18 oktober. Wanneer de eerste opnamens gemaakt zullen worden is nog niet bekend, evenals de releasedate.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

BUMP

Veel te klein topic voor een serie van dit kaliber. icon_mrgreen.gif Wat vinden jullie van de meest recente ontwikkelingen?

De laatste paar afleveringen kijk ik omdat het gevoelsmatig verplichte kost is. Het gevoel dat ik echter had bij de eerste twee, drie seizoenen is wel een beetje weg. Natuurlijk liggen de verhoudingen nu anders, maar 't is allemaal wel erg dramatisch momenteel. Paar dooien hier, weer een achtervolging daar. Daarnaast vind ik de dood van Opie met afstand de slechte wending die de serie had kunnen nemen. Wat mij betreft gaan Gemma (met dat hysterische gezemel steeds) en Clay z.s.m. de pijp uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 4 maanden later...

Nog een maandje wachten en dan start het zesde seizoen van Sons of Anarchy! Het is al bekend dat er een nieuwe VP op de stoel zit. Wie zou dat zijn? Kan niet anders dan dat dat Chibs is, lijkt me. Daarnaast zit Clay in de gevangenis. Meer mensen die reikhalzend naar de première uit kijken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Ik heb net de laatste aflevering van seizoen 6 gezien. :( Dit is echt de meest heftige aflevering tot nu toe. Alles lijkt in elkaar te storten, en elke gebeurtenis naar het einde toe is totaal onverwacht. Ik ben héél erg benieuwd naar seizoen 7. Vooral het einde van deze aflevering laat je heel veel nadenken.

Het kan niet anders dan dat Patterson denkt dat Roosevelt Tara heeft vermoord, en hij op zijn beurt door Jax.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Heb 5 seizoenen gekeken op Netflix zal de rest maar via een andere bron moeten kijken omdat Netflix de laatste 2 seizoenen niet aanbiedt, heel erg vette serie staat sowieso hoog in me lijst.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Het wordt echt steeds spannender, alleen seizoen 2 (geloof ik?) vond ik een beetje langdradig.

Dat stuk dat Abel ontvoerd wordt vond ik een beetje lang duren, maar het was natuurlijk inhoudelijk wel sterk en het hoort bij het verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...