Jump to content
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Joriz

L.A. Noire – ‘Reefer Madness’ DLC Case Trailer

Wanneer een tip van een informant detective Cole Phelps en zijn collega Roy Earle van de afdeling Vice naar een lokale L.A. drugsdealer leidt, ontstaat er een dodelijke schietpartij. Nog voordat ze er erg in hebben bevinden ze zich plotseling in de greep van een van de grootste drugsorganisaties van de stad.

Zie hier de nieuwste trailer voor de ‘Reefer Madness’ DLC case, beschikbaar vanaf 12 juli als downloadable content voor L.A. Noire, via het PlayStation Netwerk (€3.99) en Xbox LIVE (320 Microsoft Points). Natuurlijk is de DLC gratis als je Rockstar Pass hebt aangeschaft.

GTAGames.nl

Recommended Posts

Flokkert

Ziet er wel vet uit, maar ik speel geen L.A. Noire meer. Ik zat even te denken 320 Microsoft Points, dat is echt weinig. Dit zouden ze ook wel eens met die Map-Packs van Call of Duty kunnen doen!

TekaLoca

Ik denk wel dat ik nog even die 2 cases ga downloaden. Zien er wel leuk uit en het is de 320 puntjes wel waard :)

Guardian1980

Op zich wel leuk, maar ik ga er niet aan beginnen. Ik heb net de verhaallijn uitgespeeld, en ben nog wel even zoet met het behalen van de 100%. Bovendien heb ik nog een paar spellen liggen die nodig eens gespeeld moeten worden, dus de komende DLC's komen er bij mij niet bij.

Axelectric_

Wat is het toch handig als je de Rockstar Pass hebt :klap: Ga ik dus zeker downloaden.

Kai-ShockWave

Electroplating blijft nog het beste denk ik. Maar deze ga ik ook downloaden aangezien ik de Rockstar Pass heb aangeschaft.

GTAKevin023

Ik ben gestopt met L.A Noire. Het is niet zo wat ik ervan verwacht had. Ik dacht dat het z'n beetje het zelfde zal zijn als RDR. Een heel ander spel dan gta, maar toch met vrijheid. En dit is geen freeroam spel, helaas. Maar ik zeg niet dat ik hem nooit meer uit m'n kast pak.