Jump to content
Joriz

L.A. Noire – ‘Reefer Madness’ DLC Case Trailer


Wanneer een tip van een informant detective Cole Phelps en zijn collega Roy Earle van de afdeling Vice naar een lokale L.A. drugsdealer leidt, ontstaat er een dodelijke schietpartij. Nog voordat ze er erg in hebben bevinden ze zich plotseling in de greep van een van de grootste drugsorganisaties van de stad.

Zie hier de nieuwste trailer voor de ‘Reefer Madness’ DLC case, beschikbaar vanaf 12 juli als downloadable content voor L.A. Noire, via het PlayStation Netwerk (€3.99) en Xbox LIVE (320 Microsoft Points). Natuurlijk is de DLC gratis als je Rockstar Pass hebt aangeschaft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op zich wel leuk, maar ik ga er niet aan beginnen. Ik heb net de verhaallijn uitgespeeld, en ben nog wel even zoet met het behalen van de 100%. Bovendien heb ik nog een paar spellen liggen die nodig eens gespeeld moeten worden, dus de komende DLC's komen er bij mij niet bij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben gestopt met L.A Noire. Het is niet zo wat ik ervan verwacht had. Ik dacht dat het z'n beetje het zelfde zal zijn als RDR. Een heel ander spel dan gta, maar toch met vrijheid. En dit is geen freeroam spel, helaas. Maar ik zeg niet dat ik hem nooit meer uit m'n kast pak.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...