Jump to content

Beste GTA Trailers


Scarface92

Recommended Posts

Nee snap ik maar het kan ook komen dat ik op de iPod zit ( maar op zich maakt dat geen verschil) mocht je hem toch willen zien moet je op YouTube GTA 5 new trailer [HD] intypen dan vind je hem wel hij duurt 13 minuten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 years later...
  • 3 weken later...

Deze GTA San Andreas trailer zal mij altijd bijblijven:

Ik heb geen idee hoeveel keer ik hem voor de release van het spel heb bekeken, maar geloof mij het was veel. De muziek, de mogelijkheden die de game zou bieden, zonder twijfel is GTA San Andreas de game waar ik ooit het meest naar uitgekeken heb.

Twee aanvullende trailers om een top drie vast te leggen:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 10 maanden later...

Wat is de beste trailer? Ze zijn allemaal erg goed. Maar als ik er eentje moet kiezen ga ik toch voor de eerste trailer van The Ballad of Gay Tony. De muziek was perfect, er zat veel actie in en je kreeg een goede eerste indruk van het spel. En natuurlijk de parachute op het einde als kers op de taart. yep.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn laatste bericht in dit topic stamt alweer van zes jaar geleden en zo te zien was ik toen al erg op niveau bezig... :puh: De link werkt niet meer van de video die ik toen heb gepost, dus tijd voor een nieuwe. Overigens is dat toevallig de trailer die PrioX hier vandaag boven mij heeft gepost. Iedere keer weet Rockstar mij toch maar weer te verbazen met wat ze kunnen overbrengen in een trailer. In mijn ogen is dat net ietsje beter dan de rest gedaan bij de trailer van TBoGT. Perfecte muziekkeuze, goed uitgelicht wat nieuw is en waar het om draait, timing is lekker en je krijgt er een badass gevoel van.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste trailer van GTA IV blijft voor mij de beste. Dat komt met name omdat dat de eerste GTA was waar ik echt naar uitkeek, en waar we toen echt voor zaten te smachten op informatie en een trailer. Ik krijg nog altijd een beetje kippenvel als ik de muziek uit die trailer ergens hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...