Jump to content

Eredivisie 2011/2012


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat een slechte wedstrijd van Ajax. Twee punten gestolen van Feyenoord. Ik ben voor Ajax, maar ik kan niet meer dan respect opbrengen voor Feyenoord. Ze waren veel beter, en dat terwijl er alleen Ajax fans waren. Ik vind het zuur dat ze dus niet gewonnen hebben.

Ja idd zeg... ben ook voor Ajax maar wat laten ze hier weer in hoop liggen. Met deze stand in de competitie laten ze toch echt een slecht indruk achter en weer zal die titel eerder die lui uit 020 gaan .... Ik bedoel die Feyenoorders hebben een beetje karakter aangetoond.

Bewerkt: door Rolly
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    27

  • BoerTijger

    27

  • Guardian1980

    20

  • NandroDavids

    19

Wat ik wel apart vind is dat Ajax al een tijdje pas goed gaat spelen als ze op achterstand komen, of anderszins in de minderheid zijn. En het is ook wel bijzonder dat ze al vier van de tien competitiewedstrijden het einde niet halen met elf spelers. Ik denk dat er voor De Boer niet zozeer aan het voetbal gesleuteld hoef te worden, het zijn stuk voor stuk spelers die echt wel kunnen voetballen, maar dat er eens naar de koppies van die gasten gekeken moet worden. Het is denk ik vooral een mentaliteitskwestie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, er is wel iets veranderd aan de spelers ten opzichte van vorig jaar, het lijkt alsof ze denken dat ze de buit nu wel binnen hebben, dus dat ze nu een beetje achteruit gaan leunen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt inderdaad aan de instelling van de spelers en dan vooral bij Van der wiel en die twee belgische wijven achterin de verdediging.

De boer moet een keer lef tonen en eens anders dan dat 4-3-3 gaan spelen want dit schiet niet zo zeer op.

mischien een keertje zo proberen? :

Vermeer



Ligeon Alderweireld Vertonghen Anita

Enoh

Erikssen Janssen

Sulejmani

özbiliz Boeriggter

En anders voor het evenwicht Sulejmani in plaats van özbiliz, voor sulejmani erikssen die dan als valse spits speelt ,dan in plaats van erikssen, de jong op het middenveld.

En ook de middenvelders laten rouleren van positie kan nog wel eens helpen.

Ik durf ervoor te wedden als de boer hiermee aankomt dat er meteen meer aangevallen zal worden en dan hopelijk dat laffe klote-voetbal wat dan voorbij is!

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ajax in nog geen 4 maandjes kapot gemaakt door 4 imbecielen die nog nooit een bal hebben aangeraakt. Moge dit een les zijn dat je mensen zonder voetbalkennis niet de touwtjes in handen moet geven, krijgen ze een hard pikkie van maar ze maken het helemaal kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax in nog geen 4 maandjes kapot gemaakt door 4 imbecielen die nog nooit een bal hebben aangeraakt.

Bedoel je die 4 uit de RVC die zonder Cruijff Van Gaal aannamen? Mag ik je er dan aan herinneren dat meneer Davids in het verleden toch een leuk potje kon voetballen. Ik herinner mij een Champions League finale in 1995, waar hij aan meedeed.

Er lijkt trouwens licht aan het einde van de tunnel, lees dit eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax in nog geen 4 maandjes kapot gemaakt door 4 imbecielen die nog nooit een bal hebben aangeraakt.

Bedoel je die 4 uit de RVC die zonder Cruijff Van Gaal aannamen? Mag ik je er dan aan herinneren dat meneer Davids in het verleden toch een leuk potje kon voetballen. Ik herinner mij een Champions League finale in 1995, waar hij aan meedeed.

Er lijkt trouwens licht aan het einde van de tunnel, lees dit eens.

Davids was een harde werker op het middenveld, maar als je zo iemand het beleid van een topclub in handen geeft spoor je niet. En van Gaal is het probleem natuurlijk niet, niemand twijfelt aan de kwaliteiten van van Gaal als hij zich aan de uitgezette koers van Cruijff houdt. Het gaat erom dat die 4 judassen een club doelbewust in de fik zetten en Cruijff opzettelijk passeren, terwijl Cruijff de man is die over het technisch beleid gaat. Die mensen hebben zich met deze actie voor het leven onbetrouwbaar gemaakt. Je kunt nooit meer met die mensen samenwerken zonder je af te vragen of ze je niet bedonderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Excelsior - AZ word 7 December ingehaald, 45 minuten. AZ niet mee eens en tekent bezwaar aan

Update : AZ is volkomen kansloos met het bezwaar dat is aangetekend!

“Het uitspelen van de wedstrijd is reglementair zo vastgelegd. Het bestuur betaald voetbal ziet geen gegronde redenen om hiervan af te wijken. Naast het reglement bestaat er voldoende jurisprudentie op dit gebied. Zo hebben zich vorig seizoen twee vergelijkbare situaties voorgedaan (Feyenoord - Vitesse en Excelsior - NAC) waarbij de wedstrijd ook is uitgespeeld”, zegt Marloes van der Laan van de KNVB tegen Voetbal International".

Link to comment
Delen op andere websites

AZ moet niet zeiken.

Het gaat erom dat die 4 judassen een club doelbewust in de fik zetten en Cruijff opzettelijk passeren, terwijl Cruijff de man is die over het technisch beleid gaat.

De actie van Cruijff met Tscheu La Ling was natuurlijk ook niet echt fraai.

Wat wel frappant is, is natuurlijk dat Jonk en Bergkamp moeten gaan werken onder technisch directeur Blind, terwijl zij eerder aangaven dat ze Blind niet capabel achtten voor een rol in de technische leiding, èn dat in hun contracten staat dat zij niet zullen werken onder een technisch directeur. Ik hoop voor Ajax dat men er uit gaat komen, want dit is natuurlijk te gek wat er allemaal gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Van AZ hun oogpunt kan ik het wel begrijpen, je hebt immers 45 extra minuten die je kan gebruiken om een doelpunt te maken. Natuurlijk zou het absurd zijn om daadwerkelijk ook heel de wedstrijd over te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Excelsior eerder tevreden is met een gelijkspel dan AZ ;). Excelsior zal daarom liever de resterende 45 minuten willen uitspelen, ipv de volledige 90 minuten die AZ wil hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Vanavond was Ajax - AZ voor de KNVB Beker en dit gebeurde er, bij een voorsprong van Ajax (1-0):

http://www.youtube.com/watch?v=NLMNFOTNY-4&feature=player_embedded

Belachelijk natuurlijk dat een "supporter" het veld op komt om de keeper aan te vallen, maar ook belachelijk dat Esteban door blijft schoppen terwijl die man op de grond ligt. Terecht rood, wat dat betreft. Ja, en dat AZ dan van het veld stapt en de wedstrijd stopt hoort natuurlijk ook niet. Als het aan mij ligt een reglementaire overwinning voor Ajax, en dat zeg ik niet omdat ik Ajacied ben. Maar ik kan het ook wel begrijpen als de KNVB zegt dat de wedstrijd op neutraal terrein opnieuw wordt gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel erg onprofessioneel dat een speler zo tegen een keeper tekeer gaat. Je hebt veel vaker dat een supporter het veld op komt rennen, maar dan reageren de spelers niet zoals Esteban. Ik ben het met je eens dat ze de wedstrijd aan Ajax kunnen geven, maar het zou beter zijn als ze het vanaf dit punt door laten spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...