Jump to content

Eredivisie 2011/2012


Dutchy3010

Recommended Posts

FC Groningen valt qua voetbal positief op

Mij vallen ze niet op. En dat komt gewoon omdat ze al een paar jaar lekker aan de weg timmeren. Ze beginnen toch een zekerheidje te worden. Ik hoop alleen dat ze ook de wedstrijden waarin het moeilijk gaat kunnen winnen èn dat ze het hele seizoen constant kunnen zijn. Dan is het zeker een club waar de (zelfbenoemde) titelkandidaten rekening mee moeten houden.

Er zijn nu twee speelrondes geweest, en ik denk dat we best een leuke competitie krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    27

  • BoerTijger

    27

  • Guardian1980

    20

  • NandroDavids

    19

FC Groningen valt qua voetbal positief op

Mij niet, ze stonden een paar doelpunten voor en verslapten weer helemaal. En gaven de wedstrijd als ie langer had geduurd zeker weten uit handen.

Wat ik ook jammer vind is dat er in de Eredivisie niet veel geld zit voor échte goede voetballers te trainen én te houden. Want worden ze een beetje goed worden ze verkocht en dan denken ze mooi weer wat verdiend. Maar als ze veel geld hebben dan kopen ze van die Zweedse mongolen die ook nog geen woord Engels & Nederlands kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog één wedstrijd en dan zit de tweede speelronde er al op en wat mij betreft kan de eerste conclusie wel worden getrokken: Ajax wordt kampioen. Stekelenburg missen 'we' al wel, vind ik, maar verder is het een uitstekend elftal. Als verder iedereen er op 1 september gewoon nog is, heeft Ajax simpelweg de beste selectie. Bovendien was vandaag al goed te zien hoe Frank de Boer wil voetballen: 90 minuten lang dominant. Heerenveen kwam er absoluut niet aan te pas vandaag. Wat me nog wel tegenvalt, is hoe makkelijk De Graafschap vorige week in het eerste half uur kon meedoen. Dat mag niet gebeuren. Daarnaast verslapte Ajax vandaag na de 1-0, waardoor Heerenveen te makkelijk op gelijke hoogte kon komen.

Verder valt PSV me vies tegen tot nu toe, en het zou me niet verbazen als Rutten op deze manier de kerst niet gaat halen. FC Groningen valt qua voetbal positief op, ondanks het weggeven van een zekere overwinning in Kerkrade vorige week. Het voetbal is goed, en ze moeten daar hopen dat Matavz niet alsnog verkocht gaat worden. Want met de assists van Tadic wordt Matavz dit jaar topscorer van de Eredivisie.

Ik vind dat je te vroeg conclusies trekt. Je kunt nu wel zeggen dat Ajax kampioen wordt, maar er kan echt veel gebeuren. Kijk nouw naar vorige jaar. Niemand had het vertrouwen in de winterstp[ dat Ajax kampioen zou worden en dat ze te ver achter lagen. Maar kijk nu. Ze werden kampioen en in mijn ogen ook wel overtuigend als je kijkt naar de 2e seizoenshelft. Dus ik vind het veel te vroeg om zoiets te gaan zeggen.

Verder, ja PSV, wat in mijn ogen zeer doet, is echt dramatisch bezig. Maar 1 ding wat ik denk dat je Rutten niet buiten moeten flikkeren. Volgens mij heeft dat geen nut of je moet zeker weten dat je een toptrainer terug krijgt.

Maar ik denk dat we dit jaar weer een spannende competitie krijgen, want als je kijkt naar ploegen zoals FC Groningen, AZ, Vitesse, NEC en Feyenoord. Dan kunnen zij het de top 3 (Ajax, FC Twente en PSV) heel moeilijk maken

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

http://www.nusport.nl/hal/2598959/snelle-jongens.html

Hier ben ik het zó mee eens. De verdedigers in de eredivisie zijn niet fantastisch en de gehele competitie is niet meer wat het ooit geweest is, maar wat geeft het? Daardoor kunnen we dit soort spelers zien, want dit zouden ze in het buitenland niet kunnen. Het is dan misschien geen hoogstaande competitie, maar wel een hele leuke! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ajax heeft echt geluk gehad vandaag, met hoe die drol zat te fluiten :S

Serieus.

Strafschop?

gele kaart vertonghen maar al die psvérs niet?

wees dan verdomme consequent en behandel iedereen gelijk ofzo :S

Maargoed blij dat ajax in ieder geval niet heeft verloren.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker, maar ik begrijp het ook wel een beetje. :$ Ik zat stiekem ook van "wanneer gaat het weer beginnen", toen ik aan het luisteren was naar de radio. Maar het belangrijkste was dat Tyton goed werd afgevoerd. Liever wat langer wachten en dat er geen complicaties optreden dan andersom.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me wel goed dat het een gelijkspel is geworden, als Ajax had gewonnen was dat omdat PSV geschrokken was door de blessure van Tyton en als PSV had gewonnen kwam dat door de scheidsrechter.

Link to comment
Delen op andere websites

Met als gevolg dat er nu een discussie is losgekomen of keepers een helm moeten gaan dragen. Van de KNVB mag het, maar ex-keepers als De Goei en Van Breukelen zien het niet zitten. Het grootste minpunt is dat het in de weg zou zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Met als gevolg dat er nu een discussie is losgekomen of keepers een helm moeten gaan dragen. Van de KNVB mag het, maar ex-keepers als De Goei en Van Breukelen zien het niet zitten. Het grootste minpunt is dat het in de weg zou zitten.

Eigenlijk vind ik het onnodig, het is voetbal en geen vechtsport.. De keren dat dit gebeurt is echt 0,0.. Overal ter wereld wordt er elk weekend gevoetbalt, en nu er bij toeval 3 mensen zijn getroffen door een hoofdblessure is meteen heel de KNVB weer wakker geschud.. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Wat een slechte wedstrijd van Ajax. Twee punten gestolen van Feyenoord. Ik ben voor Ajax, maar ik kan niet meer dan respect opbrengen voor Feyenoord. Ze waren veel beter, en dat terwijl er alleen Ajax fans waren. Ik vind het zuur dat ze dus niet gewonnen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...