Jump to content

Eredivisie 2011/2012


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    27

  • BoerTijger

    27

  • Guardian1980

    20

  • NandroDavids

    19

De nummer 1 heeft na 21 wedstrijden slechts 45 (van de 63) punten. Wat een "top"-clubs hebben we toch hier in Nederland.

We hebben gewoon een hele brede top momenteel, en iedereen kan van iedereen winnen. Ik vind dat juist wel leuk.

Utrecht nu al drie wedstrijden op rij niet meer verloren, dat verdient toch wel een bescheiden applausje :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad een doorgebroken speler, maar hij werd amper vast gehouden. En als hij dan een strafschop geeft, kan hij beter gewoon geel geven en geen rood, want ze hebben nu zo ongeveer de hele wedstrijd met tien man gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Doorgebroken speler = rood. Amper vastgehouden worden = alsnog vastgehouden worden. In het strafschopgebied = een penalty.

Dat AZ vrijwel de hele wedstrijd met 10 man heeft gespeeld, is toch echt de schuld van Moisander...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het is wel AZ.

Zo kun je van alles wat in het strafschopgebied gebeurd een strafschop maken, dan zou de schwalbe van Manolev ook een penalty moeten zijn. Dan krijg je; een beetje aangeraakt worden op je voet= alsnog aangeraakt worden.

Bewerkt: door Jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt.

Maar het feit blijft dat een doorgebroken speler werd neergehaald in het strafschopgebied. Dus een rode kaart en een penalty. De scheidsrechter heeft daar volgens het boekje gehandeld.

Tuurlijk, dat gebeurd niet altijd en dat hoeft ook helemaal niet. Maar, dan moet je een scheidsrechter er niet op gaan afrekenen als hij dan eens een keer wel volgens het boekje handelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Net terug van Stadion Galgenwaard. 3-0, heerlijke wedstrijd! :D

Haha, waar zat jij dan? Ik zat in R. Ben niet eens voor FCU eigenlijk, maar ga wel eens naar een wedstrijd aangezien het een kwartiertje fietsen is.

Vond zeker de eerste helft wel boeiend en ben blij dat ze gewonnen hebben. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Net terug van Stadion Galgenwaard. 3-0, heerlijke wedstrijd! :D

Haha, waar zat jij dan? Ik zat in R. Ben niet eens voor FCU eigenlijk, maar ga wel eens naar een wedstrijd aangezien het een kwartiertje fietsen is.

Vond zeker de eerste helft wel boeiend en ben blij dat ze gewonnen hebben. :puh:

Chill, volgens mij zijn die kaartjes ook niet bepaald duur trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dat was me het avondje wel zeg!

Gisteravond bij VVV Venlo zoals gebruikelijk weer als steward rondgelopen.

Eerst het parkeerbeleid geregeld en daarna tijdens de wedstrijd in het stadion staan achter het doel.

En het was heel leuk en heel gezellig, todat in de 89e minuut bij de 3-1 toch wat paniek uitbrak.

Bij de 3-1 liepen de fans zowat na voren toe en de tribune kon het niet meer houden.

Gevolg : Hij zakt door en dan liggen er zo'n 30-40 man voor je neus, tussen het doel en de tribune in op elkaar gestapeld.

Hierbij zijn een paar lichtgewonden gevallen + een jongen van zo'n 12 jaar oud die verpletterd werd en met een gebroken been moest afgevoerd worden met de ambulance.

Het had veel erger kunnen aflopen maar is gelukkig niet gebeurd! :Y

post-87976-1330238661,28.jpg

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...