Jump to content

Eredivisie 2011/2012


Dutchy3010

Recommended Posts

Ja, maar de spelers moeten het doen hea! De trainer kan wel veel zeggen en willen, maar de spelers moeten het doen. Daarom vind ik het altijd een beetje vaag als je de trainer ontslaat. Ja, hij is de eind verantwoordelijk, maar de spelers moeten het doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    27

  • BoerTijger

    27

  • Guardian1980

    20

  • NandroDavids

    19

Als PSV zo speelt dit weekend als tegen Valencia maken ze nogsteeds een grote kans denk ik hoor. Ik vond ze erg sterk spelen, wel wat kleine foutjes maar het komt goed. Cocu was ook de speler waar ik vroeger fan van was, hoop dat hij zo goed kan coachen als voetballen.

Link to comment
Delen op andere websites

Afgelopen zondag was ik bij Ajax in zo'n Lounge. Super chill. Was ook de perfecte wedstrijd om bij te zijn. Vooral toen de 3-0 bij Twente en kort daarna de 1-1 bij Feyenoord kwam. In de wetenschap dat PSV had verloren.

Alleen maakt het mijzelf niet zoveel uit wat Feyenoord en anderen die onder Ajax staan doen, was vooral blij met het puntverlies van de clubs boven Ajax.

Link to comment
Delen op andere websites

De drie puntjes zijn weer in de pocket! :)

Redelijk makkelijk ook nog. ADO-uit lijkt op papier toch een vervelende wedstrijd voor Ajax, maar dit was een soepele, simpele 0-2. Natuurlijk, de rode kaart van Boussaboun in de eerste helft hielp daar wel wat bij. Maar het was een terechte rode kaart en Ajax was ook voor die rode kaart al de betere ploeg. Fantastische pass van Theo Janssen trouwens waaruit Lukoki de 0-1 maakte. Echt, fenomenaal. Janssen pakte wel nog geel waardoor hij er volgende week tegen PSV niet bij is, maar Ajax heeft heel het seizoen al afwezigen, dus deze kan er ook nog wel bij.

Jammer dat de 'supporters' van ADO Den Haag zich weer zo kansloos gedroegen. Spullen op het veld gooien, de scheidsrechter op een vervelende manier toezingen. Voegt niets toe, is nergens voor nodig en was ook helemaal geen aanleiding voor: Nijhuis floot een prima wedstrijd en ADO had het aan zichzelf te wijten dat het een vrij kansloze nederlaag werd.

Nu FC Twente - Feyenoord en PSV - SC Heerenveen. Hopen op wat gelijke spelen daar en dat Twente en PSV in ieder geval niet winnen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voetbal word een vrouwensport, zelfs als je een scheet laat krijg je al rood. Nijhuis floot de wedstrijd wéér kapot, en Ajax maakte er een wedstrijdje kaarten aansmeren van. Beter wint PSV en wint Twente.

Link to comment
Delen op andere websites

Nijhuis floot de wedstrijd wéér kapot

Noem 's voorbeelden dan, want roepen dat een scheidsrechter de wedstrijd 'kapotfluit' is natuurlijk makkelijk. Kom 's met concrete voorbeelden daarvan.

(...) en Ajax maakte er een wedstrijdje kaarten aansmeren van.

Ook hier: voorbeelden?

FC Twente - Feyenoord is in 0-2 geëindigd. Twente lijkt het helemaal kwijt te zijn. Tegen PSV speelden ze fantastisch en daarna verliezen van NEC, Schalke 04 en Feyenoord. Wat is daar aan de hand? Ook vandaag speelden ze echt gewoon niet goed. Feyenoord was ook niet indrukwekkend, maar wint wel vrij gemakkelijk. Dat zegt nog meer over de huidige vorm van Twente.

5 - 1 bij PSV - SC Heerenveen. Het Cocu-effect? :puh:

Nu is 't echt heel erg hopen dat AZ eens punten gaat verspelen. Ik vind het hartstikke mooi dat Ajax de laatste tijd lekker op dreef is, en dat Twente en PSV regelmatig wat laten liggen. Maar op deze manier blijft AZ gewoon koploper en komt het einde steeds meer in zicht...

Link to comment
Delen op andere websites

Voetbal word een vrouwensport, zelfs als je een scheet laat krijg je al rood. Nijhuis floot de wedstrijd wéér kapot, en Ajax maakte er een wedstrijdje kaarten aansmeren van. Beter wint PSV en wint Twente.

Onzin, rode kaart was terecht. En het wordt geen vrouwensport. Je moet scheidsrechters zien als mannen die voor je eigen veiligheid zorgen.

@NandroDavids, 'Het Cocu-Effect' vind ik nu nog een groot woord, ik bedoel onder Rutten hadden ze ook met 1-5 van Heerenveen gewonnen. Als ze volgende week winnen zal het woord wat 'groter' worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu is 't echt heel erg hopen dat AZ eens punten gaat verspelen. Ik vind het hartstikke mooi dat Ajax de laatste tijd lekker op dreef is, en dat Twente en PSV regelmatig wat laten liggen. Maar op deze manier blijft AZ gewoon koploper en komt het einde steeds meer in zicht...

Dat had je eerder moeten zeggen. :puh:

Wat een bizar spannende titelrace! Twente heeft een wedstrijd minder. Ervan uitgaande dat zij die wedstrijd winnen (tegen de hekkensluiter), is het verschil tussen nummer 1 en nummer 4 2 punten. En het verschil met de nummer 6 is slechts 5 punten. Bizar gewoon. Maar wel super leuk, kan nog alle kanten op. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waar vorige week nog crisis werd geroepen, is het deze week weer kampioenskandidaat. Hoe raar kan het voetbal lopen?:puh: Het is echt spannend aan het worden. En volgende week ook de kraker tussen Ajax en PSV. Kan niet wachten!

Link to comment
Delen op andere websites

@NandroDavids, 'Het Cocu-Effect' vind ik nu nog een groot woord, ik bedoel onder Rutten hadden ze ook met 1-5 van Heerenveen gewonnen. Als ze volgende week winnen zal het woord wat 'groter' worden.

Ik vind het ook geen 'Cocu-effect' hoor. Daar geloof ik niet zo in. Het zijn dezelfde spelers als een week geleden en Cocu liep er toen ook al rond. Zo groot was het probleem bij PSV ook helemaal niet: verliezen van Valencia is normaal en tegen Twente kan dat ook gebeuren (alhoewel 2-6 wel extreem was). Enkel verliezen bij NAC mag natuurlijk niet. Maar ja, zo werkt het nu eenmaal bij een topclub: paar nederlagen op rij en je bent weg.

Nu is 't echt heel erg hopen dat AZ eens punten gaat verspelen. Ik vind het hartstikke mooi dat Ajax de laatste tijd lekker op dreef is, en dat Twente en PSV regelmatig wat laten liggen. Maar op deze manier blijft AZ gewoon koploper en komt het einde steeds meer in zicht...

Dat had je eerder moeten zeggen. :puh:

Ach, dit is ook nog wel op tijd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Nandrodavids, ik ga geen voorbeelden noemen, aangezien jij voor Ajax bent dus alles wilt ontkrachten. ADO wilde er een stevige wedstrijd van maken, wat je in Engeland ook ziet, maar Nijhuis die dacht eerder aan een potje korfbal. Heb je vorig jaar Newcastle - Sunderland gezien? Niemand die daar jankte, gewoon duels stevig aangaan en doorspelen. Dat van kapotfluiten is simpel, met rode kaarten en penalties strooien, of juist oogkleppen op doen en geen penalties geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook geen 'Cocu-effect' hoor. Daar geloof ik niet zo in. Het zijn dezelfde spelers als een week geleden en Cocu liep er toen ook al rond. Zo groot was het probleem bij PSV ook helemaal niet: verliezen van Valencia is normaal en tegen Twente kan dat ook gebeuren (alhoewel 2-6 wel extreem was). Enkel verliezen bij NAC mag natuurlijk niet. Maar ja, zo werkt het nu eenmaal bij een topclub: paar nederlagen op rij en je bent weg.

PSV heeft al sinds 2005 ofzo (iig een hele tijd geleden) niet meer bij NAC gewonnen, dus dat ze daar verliezen is ook zo heel raar niet.

Of nijhuis vandaag slecht floot weet ik niet. Maar ik weet wel dat nijhuis vaak als een drol fluit, net als de rest van de nederlandse scheidsrechters. Allemaal geen persoonlijkheden en precies fluiten volgens de regeltjes, ik zie liever een scheidsrechter die de wedstrijd voelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan wordt het fluiten ontzettend subjectief. Een scheidsrechter moet objectief blijven, de enige manier daarvoor is volgens de regels fluiten. Dan weet ook niemand wat diegene aan de scheidsrechter heeft. Er is geen zekerheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Was weer goede speelronde voor Ajax en AZ. Beide laten PSV nu toch wel achter zich denk ik. AZ had het nog wel moeilijk bij RKC, maar Ajax heeft overtuigend gewonnen, ik denk dat ze weer kampioen worden. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...