Jump to content

Top 5 favoriete Rockstar Games


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Shorty_D

    2

  • PrioX

    2

  • BoerTijger

    2

  • Cheers.

    2

1. GTA San Andreas

2. GTA IV/EFLC

3. GTA Vice City/Stories

4. Midnight Club 3/Remix

5. Midnight Club Los Angeles

Eigenlijk heb ik er nog meer maarjha het mogen er maar 5 zijn.. :{

En een leuke topic om te zien welke mensen de soort games van Rockstar leuk vinden.. 0_0

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

1: GTA Vice City

Deze game brengt nog steeds de beste sfeer uit de GTA reeks wat mij betreft, ook de fantastische sountrack en het goede verhaal en alle dingen die je daar buiten kunt doen, maakt deze game tot de beste uit de GTA reeks voor mij. Alleen jammer dat het verhaal een beetje aan de korte kant is in vergelijking met GTA 3 en GTA San Andreas, maar ondanks de pluspunten kan het deze game vergeven worden.

2: GTA San Andreas

De enige game tot nu toe waar het leuk is om in rond te klooien. Dit heb ik bij geen een andere GTA of free roaming game gehad. Geen een game doet dat zo leuk als San Andreas, ook was het erg vet om in een heleboel soorten vliegtuigen en helikopters te kunnen vliegen. Het verhaal was in het begin niet mijn ding, maar vanaf CJ in San Fierro was tot en met het einde van de game is de sfeer toppie.

3:GTA IV

Dit is tot nu toe de vetste next gen game die ik gespeeld hebt, het verhaal van Niko Bellic in Liberty City word goed verteld. Je gaat echt met hem en zijn neef Roman mee leven. Naar mate je verder komt in de game word het verhaal wat minder, wat in de GTA delen hier boven minder het geval was. Het realisme en de graphics zitten goed in elkaar, echt iedere straat in GTA IV heeft detail en iedere buurt zijn eigen sfeer. Dat is erg mooi gedaan.

4: Max Payne 3

Hoewel deze game nog niet uit is komt deze game sowieso op nummer 4, deze game is de enige game dit jaar waar ik erg naar uit kijk. En het is ook wel weer leuk om eens een Rockstar titel te spelen, aangezien L.A Noire en Red Dead Redemption niks voor mij is. Ik hoop dat Max Payne 3 een voorproefje van GTA V blijkt te zijn, dat GTA V dezelfde nieuwe realisme als Max Payne 3 gaat gebruiken is te hopen. Want de verhalen met hoe mooi de kogels in de lucht verschijnen in beeld, doen mij er toe om mezelf erg te verheugen op deze game die half mei in de winkels ligt.

5: Niets, geen nummer 5. De rest van de rockstargames en de gtagames die ik uitgespeeld hebt zoals alle andere GTA delen Bully en Manhunt vind ik niet leuk. Hopelijk krijgen we nog ooit wat te horen van de PS3 exclusieve Agent die jammer genoeg niks meer van zich laat weten, foei rockstar foei!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Mijn lijstje even weer up-to-date:

  1. Grand Theft Auto: San Andreas
  2. Grand Theft Auto: IV
  3. Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City
  4. Grand Theft Auto: III
  5. Grand Theft Auto: Vice City Stories

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...