Jump to content
Joriz

Gratis Red Dead Redemption Myths and Mavericks Bonus Pack DLC komt in september uit!


gallery_1_5_13379.jpg

De door Rockstar Games beloofde gratis downloadbare content (DLC) voor het westernspel Red Dead Redemption zal uitkomen in september. De DLC heeft de titel Myths and Mavericks Bonus Pack en bevat extra multiplayercharacters en extra multiplayerlokaties voor Deathmatch, Grab the Bag, Gang matches en andere populaire onlinemodes.

Tevens zal de Undead Overrun multiplayer mode met een update weer worden terug gebracht naar zijn originele instellingen nadat fans ontevreden waren met een update aan deze mode.

Rockstar Games verwacht dat de DLC af is in September en vanaf dan dus gratis is te downloaden.

Voor L.A. Noire fans is vanaf vandaag The Consul's Car Traffic desk bonus case te downloaden voor €3.99.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het lijkt me niet dat deze nog op de PC gaat uitkomen. Zelfs L.A. Noire hebben ze een paar maanden na de release al voor de PC aangekondigd. Bij Grand Theft Auto IV was dit ook iets meer dan een half jaar na de release. Red Dead Redemption is al meer dan een jaar uit, dan lijkt me het nogal onwaarschijnlijk dat deze nog uit gaat komen voor de PC.

Overigens vind ik het leuk dat Rockstar Games een gratis DLC pack uit brengt voor de fans maar ik ben nooit zo'n fan geweest van de Red Dead Redemtion multiplayer. Vond de singleplayer echt geweldig, zowel van Red Dead Redemption als de uitbreiding Undead Nightmare. Met de multiplayer ben ik nooit echt aan de gang geweest. Op wat klooien met andere mensen in free roam na dan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vond de multiplayer ook niet zo leuk, behalve dan dat ik een paar keer met D.I heb mee gedaan. De singleplayer was gewoon geweldig en Red Dead Redemption is denk ik wel zeker een game die ik het meest heb gespeeld. Ik speel nu zowat alleen maar CoD Black Ops Multiplayer. Maar ik zou nooit een Gratis Map Pack verwachten bij CoD. Maar ik denk wel dat ik Myths and Mavericks Bonus Pack ga downloaden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vertrouw die DLC dingen niet. Laatst had ik er ook één gedownload en toen waren mijn savegames weg van RDR. Kon ik weer opnieuw alles doen. Een paar keren daarna deed ik een xbox update en toen was ik mijn savegames ook kwijt. Ik speel voortaan lekker alles op een cdtje en ik vindt het goed zo. Ben ook niet meer online. Lekker kloten met gta en RDR vindt ik gewoon het leukst, ieder zijn dingetje ;)

Bewerkt: door android

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...