Jump to content

Kwalificatie WK 2014


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 363
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    73

  • Phoenyxar

    49

  • NandroDavids

    40

  • Dutchy3010

    31

Het zijn bullshit lijsten, tot die conclusie kwamen we hierboven toch al? Zwitserland boven Brazilië, Portugal, Engeland, Italië, Frankrijk en Nederland? :7 Ik zie ze alleen als nut voor het bemachtigen van een plek als groepshoofd.

Is het dan ook zo dat de nummers 8 t/m 16 (uitgezonderd Brazilië), niet tegen elkaar kunnen komen? Dan vermijdt Nederland in ieder geval Portugal, Engeland en Italië... Er zou maar een poule komen met Spanje, Portugal en Frankrijk of zo (al moeten de laatste twee zich eerst nog maar eens kwalificeren).

Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt dat nou weer uit, BRD? Dat heeft echt totaal geen nut. emo.gif

Kan ik beter hier posten dan ergens anders op dit forum, toch? En omdat de ranglijst nu éénmaal het onderwerp is van deze week!

Tja, waar dienen ranglijsten voor? Toch om te proberen zo hoog mogelijk te geraken, nee? puh2.gif

Inderdaad :)

Bewerkt: door BelgiumRedDevils
Link to comment
Delen op andere websites

Is het dan ook zo dat de nummers 8 t/m 16 (uitgezonderd Brazilië), niet tegen elkaar kunnen komen?

Volgens mij niet. Vaak is het zo dat de Afrikaanse landen bij elkaar in 1 pot zitten (tenzij er 1 in pot 1 zit natuurlijk), de Aziatische landen in 1 pot, enzovoort. Op die manier zijn die landen wat meer gespreid, voordat je straks een poule hebt met 3 van de 5 Afrikaanse landen. Maar goed, de FIFA hanteert nu ook voor het eerst de wereldranglijst als leidraad voor pot 1, dus wellicht dat de rest van de potten ook anders bepaald worden nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een voorbeeld van welke landen, in welke potten geloot werd in 2010:Knipsel2_zps781b49d3.jpg

Dit is een voorbeeld voor 2014:

Knipsel_zpsb3f600c1.jpg

Verder is er vandaag een artikel verschenen op HLN.be over de poules waar België in zou terecht komen, kans bestaat met Nederland!

Hier -> http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-2014/article/detail/1724450/2013/10/17/Theoretische-WK-groep-Rode-Duivels-met-Australie-Burkina-Faso-en-Oranje.dhtml

Bewerkt: door BelgiumRedDevils
Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken. :7

Een slimme Administrator als jij had dit inderdaad al kunnen bedenken, maar misschien zijn er forumleden en bezoekers die deze informatie wel interessant vinden! :7

Ik hoop dat we eigenlijk Italië of Portugal spelen in een poule, dan kunnen onze Rode Duivels zich eens bewijzen tegen zo'n fantastische ploegen!

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste 6 WK-tickets zullen worden verdeeld in deze play-offs:

Jordanie - Uruguay

Nieuw-Zeeland - Mexico

Die 2 waren al bekend, maar de 4 Europese play-offs nog niet:

Portugal - Zweden

Oekraine - Frankrijk

Griekenland - Roemenie

IJsland - Kroatie

Cristiano Ronaldo of Zlatan Ibrahimovic zal dus ontbreken op het WK. Jammer, want Griekenland en Roemenie hadden van mij allebei wel mogen ontbreken. Ik hoop op Portugal, Frankrijk, Roemenië en IJsland, alhoewel ik Zweden in plaats van Portugal ook wel prima vind.

Vrijdag 15 november is de heenwedstrijd bij de Europese play-offs, dinsdag 19 november de return. Die andere play-offs zitten ook in die periode.

Link to comment
Delen op andere websites

Of C. Ronaldo gaat niet naar het WK, of Ibrahimovic niet.. Jammer dat sowieso een van deze twee geweldige voetballers niet meegaat naar. Brazilië. Eerlijk gezegd zie ik liever Ronaldo op het WK dan Zlatan.

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

En zo wordt Zweden-Portugal eigenlijk een wedstrijd tussen Ronaldo en Ibrahimovic. Eerder had ik geen voorkeur, maar na gisteren gaat mijn voorkeur echt uit naar Ibrahimovic. Beiden maken mooie en bijzondere goals, maar Ibrahimovic maakt ook wel vaak geniale goals hoor. toch wel heel erg van hem genoten gisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...