Jump to content

Kwalificatie WK 2014


BoerTijger

Recommended Posts

Ik kijk eigenlijk wel uit naar de loting, kan me de vorige echt niet meer herinneren. Misschien omdat het al zo lang terug is of omdat er hier toen net ietsje minder aandacht naar uitging, maar ik ben wel benieuwd naar de komende Groep des Doods (die er sowieso gaat zijn)!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 363
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    73

  • Phoenyxar

    49

  • NandroDavids

    40

  • Dutchy3010

    31

Komaan jongens, tikken jullie Spanje er even uit. Dan gaan we samen naar de finale en is het de beste die de beker voor de eerste keer krijgt ;)

België heeft een relatief makkelijke groep, had makkelijker gekund, maar zeker ook vele malen moeilijker. Mochten ze in deze groep niet doorstoten, dan zou het in een andere groep zeker niet lukken.

Algerije moet absoluut geen probleem zijn, Zuid-Korea kan wel eens verrassend uit de hoek komen, maar moet zeker ook te verslaan zijn. Dan zie ik Rusland als enige echte bedreiging voor de eerste plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

Spanje is inderdaad vervelend, maar aan de andere kant: wil je kampioen worden moet je ze gewoon allemaal verslaan. Ajax - Barcelona pakte ook goed voor "ons" uit, dus misschien lukt het landelijk ook :sigaar: We gaan het zien en we gaan weer genieten van het toernooi....

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft die tabel gemaakt? Bosnie, Amerika, Algarije, Korea... dat zijn geen voetballanden. (Mierenneuken op zijn best)

België heeft een enorm voordelige groep getrokken, zijn allemaal subtoppers. Wat ook wilt zeggen dat er geen echte duidelijke slechtste ploeg is (misschien Algerije) maar de eerste plaats staat open voor iedereen.

Nederland heeft best een zware groep, match tegen Chili zal belangrijk worden.

Groep A en D zijn wel best indrukwekkend.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie poules, zitten paar leuke wedstrijden aan te komen. Leuk leuk.

De groep van Belgie ziet er redelijk makkelijk uit, maar dit is een WK, ik ga ze dus niet onderschatten en ik hoop dat de spelersgroep dat zelf ook niet gaat doen anders loopt het verkeerd af.

Link to comment
Delen op andere websites

Spanje, Nederland, Chili en Australië zeker te doen!

Idd ze zullen waarschijnlijk van Spanje verliezen, maar van Australie en Chili winnen ze wel!

Waarom krijg ik een déjà-vu naar het vorige EK? :7 Nooit te vroeg victorie kraaien..:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...