Jump to content

Kwalificatie WK 2014


BoerTijger

Recommended Posts

Er zijn al 4 wedstrijden

Op het moment in de poule van België;

poule

België 4-10

Kroatië 4-10

Servië 4-4

Macedonië 4-4

Wales 4-3

Schotland 4-2

Ze spelen 10 wedstrijden. Er zijn er al 3 gespeeld, dus er worden nog 21 punten verdeeld. Meestal kun je pas in de 8e speelronde zeggen van; ja deze gaan wel door.

Even je tabel aangepast zodat hij juist is. Er zijn namelijk al 4 matchen gespeeld, mocht ik juist leren geteld hebben in de kleuterklas. Van de eerste drie ben ik zeker van het puntenaantal, de laatste drie weet ik niet meteen vanbuiten

Ik zie dat Phoenyxar je ook al terecht heeft gewezen :)

Het droomscenario is dus dat in de volgende match de eerste twee winnen, de middelsten bijgevolg verliezen en de laatste twee gelijkspelen, voor de zekerheid. Dan is de spanning helemaal uit deze groep en kunnen we ons focusen op spektakels zoals Zweden ons gisteren bracht.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 363
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    73

  • Phoenyxar

    49

  • NandroDavids

    40

  • Dutchy3010

    31

Belgie zou bij de volgende FIFA-Ranking alweer stijgen :klap:

In 3 maanden zou het van 53ste naar 30ste plaats stijgen, volgens berekeningen zou België in november 22ste plaats staan.

Exact binnen één jaar weten we of België doorgaat naar Brazilië, of we Barrages spelen of het ergst in België blijven (waarschijnlijk niet)...

In mijn opinie zijn deze landen dat zou kunnen doorstoten rechtstrees:

(Kroatië), Italië, Nederland, Duitsland, Zwitserland, Rusland, Griekenland, Engeland en Spanje

Landen die door barrages zouden kunnen doorstoten

(Belgie), Zweden, Montenegro en Frankrijk

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Belgie zou bij de volgende FIFA-Ranking alweer stijgen :klap:

In 3 maanden zou het van 53ste naar 30ste plaats stijgen, volgens berekeningen zou België in november 22ste plaats staan.

Joh, in Januari dalen jullie weer. Africa Cup is coming!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ze mogen wijzigen achter de top-30 en er niet voor! En wat heeft Africa-Cup hier mee te maken, zijn gemiddeld Europese landen sterker dan de Afrikaanse?

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ze mogen wijzigen achter de top-30 en er niet voor! En wat heeft Africa-Cup hier mee te maken, zijn gemiddeld Europese landen sterker dan de Afrikaanse?

Dit is een wereldwijde lijst, die wordt gebaseerd op de wedstrijden die de ploegen spelen, kortom de winnaar van de Africa Cup kan er best 100 punten bij hebben, of 200, geen idee hoe de precieze puntendeling.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een wereldwijde lijst, die wordt gebaseerd op de wedstrijden die de ploegen spelen, kortom de winnaar van de Africa Cup kan er best 100 punten bij hebben, of 200, geen idee hoe de precieze puntendeling.

Het is een systeem gebaseerd op "belang van een match" (1-2-3) x "uitslag" (0-1-3) x "aantal jaren terug" 1 / (whatever getal, afhangend van het aantal jaren dat zijn gepasseerd) en enkel de laatste... 3-5 jaar tellen mee? Ik weet niet meer exact uit mijn hoofd hoe het zit, waar is Nandro nu? We need your help!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet meer exact uit mijn hoofd hoe het zit, waar is Nandro nu? We need your help!

De wereldranglijst is een nietszeggende lijst en de puntentelling zal me dan ook werkelijk aan mijn spreekwoordelijke reet roesten. Nu ja, nietszeggend is wellicht wat overdreven, want de toplanden staan niet voor niets zo hoog, maar neem nu België maar eens als voorbeeld. Nog niet echt hoog op de wereldranglijst, maar bij de bookmakers wel al een echte outsidersrol als het gaat om de wereldtitel in 2014. Die lijst van de bookmakers zegt mij dan ook veel meer.

Maar goed, daar gaat dit topic ook niet over :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zoals de meesten weten is er vandaag een FIFA-Ranking update:

België stijgt van Plaats 30 naar 20 plaats

Nederland zakt van plaats 6 naar 7 plaats

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet meer exact uit mijn hoofd hoe het zit, waar is Nandro nu? We need your help!

De wereldranglijst is een nietszeggende lijst en de puntentelling zal me dan ook werkelijk aan mijn spreekwoordelijke reet roesten. Nu ja, nietszeggend is wellicht wat overdreven, want de toplanden staan niet voor niets zo hoog, maar neem nu België maar eens als voorbeeld. Nog niet echt hoog op de wereldranglijst, maar bij de bookmakers wel al een echte outsidersrol als het gaat om de wereldtitel in 2014. Die lijst van de bookmakers zegt mij dan ook veel meer.

Maar goed, daar gaat dit topic ook niet over puh2.gif

België staat geen 1 tegen 40 meer op Unibet, maar 1 tegen 25.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel ik natuurlijk zal kijken naar Roemenië - België wil ik ook doodgraag de match van Nederland zien, Duitsland is een geduchte tegenstander, onvoorspelbaar...

Inderdaad! België zat in de groep A samen met Duitsland voor EURO 2012 en de mannschaften zijn zeer sterk! Maar kom duimpje omhoog voor Oranje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...