Jump to content

Kwalificatie WK 2014


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 363
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    73

  • Phoenyxar

    49

  • NandroDavids

    40

  • Dutchy3010

    31

Ik niet, ik heb liever Champions League voetbal hoor. En ik hoorde dat er niet veel sterke spelers bij Duitsland & Nederland meedoen.

Champions League-voetbal staat voor mij sowieso boven al het andere voetbal. Wellicht dat Premier League-voetbal nog in de buurt komt, maar verder niet. En inderdaad, veel topspelers doen niet mee, wat dit echt tot een oefenwedstrijd van niks maakt. Geen Van Persie en Sneijder aan de kant van Nederland, geen Özil, Schweinsteiger, Gomez en Klose bij Duitsland. Met andere woorden: B-garnituur, waarschijnlijk veel wissels, en daarmee een totaal oninteressante wedstrijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Door de rivaliteit tussen Nederland en Duitsland zal het wel een interessante wedstrijd worden, waarschijnlijk willen beide teams graag winnen. En Duitsland heeft zonder die grote namen nog een prima, op elkaar ingespeeld elftal in tegenstelling tot Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel jammer hoor, weer tegen Duitsland. Het zal wel een afspraak zijn tussen de bonden, dat ze elk jaar een keer tegen elkaar willen spelen. Voor de verandering zouden ze ook wel eens tegen Frankrijk, Engeland of Italië kunnen oefenen. Maar ik zal wel te makkelijk denken.

En inderdaad, zoals ND ook al zei, veel basisspelers zijn er niet bij, ik verwacht niet zoveel van deze wedstrijd. Misschien dat er jongens zijn die normaliter bankzitter die kunnen excelleren, maar ik ga niet kijken. Ik ga mij liever bezig houden met iets anders hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Vorig jaar was het uit, dit jaar is het thuis. Afwachten dus wat het dit keer gaat worden. Als we dit keer winnen is het toch wel even een lekker gevoel hoor. Het zijn nog steeds geen compleet slechte teams die er nu neer geparkeerd worden. Voor de eventuele debutanten is het natuurlijk ook gewoon een mooie ervaring en een goed moment om te oefenen.

Link to comment
Delen op andere websites

of Nederland trapt Duitsland de grond in met een mondsterscore... Al ben ik bang dat dit bij een hoop / fantasie blijft haha. Ik ga hem in ieder geval kijken. Ben benieuwd wat eruit gaat komen.

Werd dat ook niet gezegd, toen jullie in Brussel kwamen spelen? ...

Link to comment
Delen op andere websites

Toen Oranje naar Brussel kwam waren er meer mensen die dachten dat ze gingen verliezen dan winnen. Ik denk dat er in Nederland minder ophef was om het verlies dan in België door de winst. Op papier heeft België eigenlijk een beter team, alleen geloven ze het zelf niet of loopt het gewoon niet.

Maar Nederland heeft België zeker niet onderschat.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen Oranje naar Brussel kwam waren er meer mensen die dachten dat ze gingen verliezen dan winnen. Ik denk dat er in Nederland minder ophef was om het verlies dan in België door de winst. Op papier heeft België eigenlijk een beter team, alleen geloven ze het zelf niet of loopt het gewoon niet.

Maar Nederland heeft België zeker niet onderschat.

Ik was nochtans vrij zeker dat NOS zij dat ze in Brussel gingen winnen. En ja jullie waren ook op voorsprong...

Doel? België en Nederland samen naar het WK?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was nochtans vrij zeker dat NOS zij dat ze in Brussel gingen winnen.

Ach, het kan maar zo dat de NOS-analisten zoiets hebben geroepen. Die riepen namelijk ook dat Ajax in de Champions League in Madrid tegen Real zou gelijkspelen of winnen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was nochtans vrij zeker dat NOS zij dat ze in Brussel gingen winnen.

Ach, het kan maar zo dat de NOS-analisten zoiets hebben geroepen. Die riepen namelijk ook dat Ajax in de Champions League in Madrid tegen Real zou gelijkspelen of winnen emo.gif

Hahaha, Tja. We zullen wel zien, de Roemenen zijn niet ook niet te schatten (alle WK-Kwalificatie matchen gewonnen, behalve tegen Nederland). Maar als je een nationaleploeg hebt met waarde van €259.500.000 dan moet je wel winnen tegen die Oost-Blokker!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...