Jump to content

Kwalificatie WK 2014


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 363
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    73

  • Phoenyxar

    49

  • NandroDavids

    40

  • Dutchy3010

    31

Met keeper op goal was die bal er natuurlijk nooit ingegaan, dan moet je echt ontzettend goed zijn in een omhaal, om de bal met zoveel kracht te schieten.

Overigens is dit al de tweede keer dat Zlatan vier keer scoord in een interland. Wow. ;P

Link to comment
Delen op andere websites

romania_64.png2 - 1 belgium_64.png

BEL : Benteke 23'

ROM : Maxim 32' en Torje 66' (PEN)

netherlands_64.png0 - 0 germany_64.png

Poor België, alé poor? Eigenlijk niet, wat we in de eerste helft zagen was GE-WEL-DIG! Wat we in de tweede helft zagen was vreselijk... Spijtig om het jaar zo af te sluiten. Maar de teleurstelling is momenteel al weg en geruchten gaan (wat ik ook bevestig) is dat het jaar 2013: Jaar van onze Rode Duivels! Laat ons hopen!

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

België heeft zeker geen slecht team en ik gun het ze ook zeker. Als ze meedoen dit jaar dan zou dat ook erg leuk zijn. Misschien krijgen we dan nog wel een finale Nederland - België? Dat zou nog eens interessant zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Update van de FIFA-Rankinglijst heeft zijn lijst gepubliceerd. Niet bepaald zo'n kerst cadeau. :vp:

belgium_64.png Zakt van plaats 20 naar plaats 21

netherlands_64.png Zakt van plaats 7 naar plaats 8

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Misschien ook de Olympische Spelen, maar dat weet ik niet zeker.

Het lijkt me niet dat die meetellen, omdat daar niet de A-elftallen spelen, maar de Onder-23-teams met eventueel enkele dispensatiespelers. Zou erg vreemd zijn als ze dat dan wel meetellen voor de ranking van de A-teams.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de site van de FIFA wordt uitgelegd hoe de puntverdeling in z'n werk gaat. Onder andere de belangrijkheid van de wedstrijd telt mee. Er zijn verschillende soorten van wedstrijden waarvoor punten gehaald kan worden, maar de Olympische Spelen worden niet genoemd -> klik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...