Jump to content

Emigreren


Bassieboy35

Emigreren  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil je (later) emigreren

    • Ja
      35
    • Nee
      8
    • Weet ik nog niet
      14


Recommended Posts

5 hours ago, Dutchy3010 said:

Met een Canadese schone lijkt het me in ieder geval al stukken makkelijker :7 

Ik zou niet willen zeggen makkelijker, maar het helpt zeker wel, ja. Er zijn in het recente verleden nogal wat schijnhuwelijken geweest en als reactie daarop is het het hele proces flink aangescherpt en uitgebreid. 

 

@Guardian1980 Dankjewel. :) Best een bijzonder gevoel dat er over een tijdje een kleine Sentasi is. 

 

 

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    7

  • Guardian1980

    7

  • Bassieboy35

    6

  • flippie13

    5

Op 4-9-2018 om 14:10, Sentasi zei:

Ik heb mijn droom intussen kunnen waarmaken. Ik ben zielsgelukkig in Canada met de liefde van mijn leven, die intussen in verwachting is van ons eerste kindje. Ik heb absoluut geen intentie om terug te keren naar Nederland, ik ben hier meer thuis dan ik ooit in Nederland geweest ben. 

Gefeliciteerd! Woon je er al lang, of iets van recent? Ik ben "ZZP'er" en verhuis al jaren zodoende een beetje door Europa heen. Heb nu vijf landen gehad, en merk steeds meer dat het moeilijker wordt om Nederland te verlaten. De laatste keer was het echt heimwee te noemen, al heb ik dat alleen maar als ik in Nederland ben. Dat kon ik me niet voorstellen maar dat is er uiteindelijk wel van gekomen. Ik weet nog niet zo goed wat ik ermee moet, maar een meer stabieler leven zou wel fijn zijn. :)

 

Wat jammer om te horen dat het zo'n proces is geweest met je aanvraag in Canada trouwens. Dat gaat onder regelgeving van de Europese Unie gelukkig een héél stuk makkelijker onder het mom gezinshereniging. Eén aanvraag, paar tientjes en met drie maanden alles geregeld. Mocht je ooit terug willen komen... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

@Sentasi Wat leuk om te zien dat je je droom hebt kunnen waarmaken. Alle succes daar in Canada!

 

Ik denk er zelf nog altijd over na om te gaan emigreren. Gezien ik nog steeds op school zit is dat nog even toekomstmuziek, maar ik ga tijdens de stageperiodes op de universiteit grondig proeven van het leven over de grens. Toen ik een stuk jonger was wilde ik graag naar de VS, maar gezien de hele shitshow die dat land is laat ik dat denk ik schieten. Er een paar maanden voor mijn stage wonen lijkt me wel echt een hele ervaring, vooral gezien de instelling waar ik stage bij wil lopen dus in Manhattan zit! Kan ik eindelijk Liberty City eens in levende lijve ondervinden.

 

Als ik zou emigreren zal dat zijn naar een land wat dicht bij de evenaar. Ik ben een heuse koukleum en kan er erg slecht tegen dat het 3/4 van de tijd in dit land gewoon veel te koud is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...