Jump to content

Emigreren


Bassieboy35

Emigreren  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil je (later) emigreren

    • Ja
      35
    • Nee
      8
    • Weet ik nog niet
      14


Recommended Posts

Ik zou niet weten waarheen ik zou moeten emigreren... Ik wil wel ooit nog een wereldreis maken maar emigreren niet perse. Sowieso niet naar Amerika of iets, "The American Dream" is een grote leugen, hiervoor kun je er beter "The Dutch Dream" van maken en naar Nederland komen verhuizen, uitkering en klaar is kees...

Maar als ik zou gaan emigreren zou het denk ik wel richting Azië of iets worden, ontiegelijk duur om er te komen maar eenmaal daar... :eten: Gewoon leven, vol in de cultuur (anders dan hier bedoel ik dan). En anders zou ik het zo niet weten, Scandinavië lijkt me ook wel wat, gewoon in een van die landen. Zweden of Finland ofzo lijkt me ook prachtig om te wonen, ook vol in de cultuur terecht komen :dans:

Kortom, ik zie wel waar het schip strand.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    7

  • Guardian1980

    7

  • Bassieboy35

    6

  • flippie13

    5

Ik zou ook wel willen emigreren, het liefst naar Canada. Waarom weet ik niet exact, het is een drang die ik al sinds kinds af aan heb. Ik vindt het ook een fantastisch land, waar ik een grote intresse in heb.

Is me nog nooit opgevallen, met die Canadese blad in je avatar :clown:

Over emigreren gesproken, vroeger zaten me ouders te denken om te emigreren naar Australië(vandaar de interesse ook), maar door een vage reden is dat niet doorgegaan.

Vind het wel jammer, maarja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wij denken er hier toch wel serieus over na om te emigreren. Maar dan niet heel ver weg of zo; gewoon net over de grens. De redenen ga ik hier niet vertellen, die zijn erg privé.

Goedkope huizen en auto's (i.i.g. in Duitsland) :sigaar: .

Link to comment
Delen op andere websites

Emigreren is wel een grote stap, het lijkt me wel leuk om in een ander land te wonen, gewoon hoe de mensen daar leven, de regels, etc etc. Duitsland of Verenigd Koninkrijk lijken mij het leukst, aardig volk, goede economieën (Duitsland zeker). Maar zoals het er nu voor staat blijf ik lekker in Nederland wonen :) Als toekomstig piloot kom ik waarschijnlijk toch overal op de wereld ;)

"Living the American Dream in a foreign country" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik later beroemd ben in de muziek ( of gewoon genoeg geld heb :7 ) verhuis ik naar Los Angeles.

Lijkt me geweldig om daar te wonen en te leven en dat soort dingen :puh:

( en misschien heb ik wel kans dat ik ooit Victoria Justice tegen het lijf loop :D )

Link to comment
Delen op andere websites

Wij denken er hier toch wel serieus over na om te emigreren. Maar dan niet heel ver weg of zo; gewoon net over de grens. De redenen ga ik hier niet vertellen, die zijn erg privé.

Bijna al de Nederlanders die over de grens gaan wonen in België doen dat om minder belastingen te moeten betalen. :D

Ohja ik blijf voorlopig gewoon in België wonen, heb hier veel te veel dingen die me hier houden met name een boerderij. Anders zou ik hier wel vertrekken denk ik.

Bewerkt: door Tomeken
Link to comment
Delen op andere websites

Ohja ik blijf voorlopig gewoon in België wonen, heb hier veel te veel dingen die me hier houden met name een boerderij. Anders zou ik hier wel vertrekken denk ik.

Ik zou naar Nederland emigreren als ik jou was, je weet niet wat je mist: Wij hebben een regering. Weliswaar elke zoveel jaar een compleet andere, maar we hebben er een ;)

Mijn voorkeur gaat eerder uit naar Duitsland dan naar België, daar heb ik meer mee. We kiezen voor dichtbij, zodat de band met de familie dan niet meteen helemaal verbroken wordt. Als ik zou gaan voor een ver land, dan kies ik voor Canada. En dan niet voor de grote steden, maar meer voor de Rocky Mountains en de prachtige natuur.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteindelijk zou ik wel graag willen emigreren enzo. Het liefst naar Scandinavië, ik heb daar op een of andere manier gewoon een soort fascinatie voor: oneindige naaldwouden en talloze meren. Dat is ook de pullfactor van dat land; ik heb eigenlijk nog geen pushfactor nu. Ik ben ook nog veel te jong om te emigreren, maar studeren in het buitenland zou een eerste mooie stap zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...