Jump to content
Kai-ShockWave

The Sims 3 Vice City Beta nu beschikbaar!


Vice City krijgt op dit moment al een grafische update door gebruik van de Rage Engine in GTA IV, maar daar kunnen we nu een nieuw project aan toevoegen. Wie namelijk de beschikking heeft over EA's populaire game The Sims 3 kan nu zijn stad omtoveren tot Vice City! Fresh-Prince Creations heeft sinds kort de BETA-versie uitgebracht van zijn eigen ontworpen map waar hij zo'n 1,5 jaar aan gewerkt heeft. Deze beta-versie is geheel gratis te downloaden via de officiele site en laat een nauwkeurig Vice City zien. Aanschouw de beelden hieronder:



Officiële trailer van het project.

Helaas hebben nog niet alle gebouwen een interieur en kan je ook nog geen peds verwachten op straat. Voorlopig moet je het dus nog even doen met je eigen mansion.

Wil je meer info over dit project of de gehele stad downloaden? Kijk dan hier.

Bron: GTAGaming

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

moet ik nou net een weekje terug mijn Sims 3 verwijdert hebben D:

Maar het lijkt wel veel op VC. Alleen dan de Sims 3 versie :puh:

Zit nu te kijken, Soms lijkt het alsof je naar een Hd versie van VC zit te kijken :o

Bewerkt: door Rinaldootje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zit nu te kijken, Soms lijkt het alsof je naar een Hd versie van VC zit te kijken :o

Echt he, het water in Sims 3 ziet er beter uit als op VC zelf. :bonk:

Wat wil je, het spel komt ook uit het jaar 2002..

Wel leuk gemaakt zo, jammer dat mijn PC The Sims 3 niet optimaal kan draaien. Toch maar eens de 360 versie aanschaffen, is dat een aanrader?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus eigenlijk is dit de wereld van Vice City geconverted naar Sims 3? Dat moet ik echt eens downloaden dan!

Niet geconvert, wel nagebouwt.

Er zijn namelijk meerdere dingen die niet zo accurraat zijn als de echte Vice City. Bijvoorbeeld de Mansion heeft geen aanlegplaats aan de zijkant, in plaats daarvan staat er een muur in The Sims 3 versie. :puh: Ook de filmstudios kloppen totaal niet, ze zijn veels te klein.

Maar opzich erg leuk gedaan, die kerel verdient wel een schouderklopje. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus eigenlijk is dit de wereld van Vice City geconverted naar Sims 3? Dat moet ik echt eens downloaden dan!

Er zijn namelijk meerdere dingen die niet zo accurraat zijn als de echte Vice City. Bijvoorbeeld de Mansion heeft geen aanlegplaats aan de zijkant, in plaats daarvan staat er een muur in The Sims 3 versie. :puh: Ook de filmstudios kloppen totaal niet, ze zijn veels te klein.

Er staat toch ook in de OP dat niet alles nauwkeurig is nagebouwd. Puur omdat dit gewoon onmogelijk is. Maar voor de rest ziet het er heel goed uit. Starfish Island ziet er vooral goed uit. Vercetti Mansion is ook heel goed nagemaakt.

Ik zou het hem niet nadoen :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die lijkt mij zo cool!!! :bier:

Ben ook zeker geïnteresseerd. 0_0

De graphics zijn ook veel mooier.(komt door RAGE)

Maar ik vind het wel simpel gemaakt.

Een huisje en klaar.

zoals in de 'echte' Vice City heb je ook met tekst en zo op gebouwen.

En dat ziet er ook uit als een gebouw.

Dit wat minder.

Bewerkt: door myron.b

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus eigenlijk is dit de wereld van Vice City geconverted naar Sims 3? Dat moet ik echt eens downloaden dan!

Er zijn namelijk meerdere dingen die niet zo accurraat zijn als de echte Vice City. Bijvoorbeeld de Mansion heeft geen aanlegplaats aan de zijkant, in plaats daarvan staat er een muur in The Sims 3 versie. :puh: Ook de filmstudios kloppen totaal niet, ze zijn veels te klein.

Er staat toch ook in de OP dat niet alles nauwkeurig is nagebouwd. Puur omdat dit gewoon onmogelijk is. Maar voor de rest ziet het er heel goed uit. Starfish Island ziet er vooral goed uit. Vercetti Mansion is ook heel goed nagemaakt.

Deze beta-versie is geheel gratis te downloaden via de officiele site en laat een nauwkeurig Vice City zien.

Er staat juist in de OP dat het nauwkeurig Vice City laat zien. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die lijkt mij zo cool!!! :bier:

Ben ook zeker geïnteresseerd. 0_0

De graphics zijn ook veel mooier.(komt door RAGE)

Maar ik vind het wel simpel gemaakt.

Een huisje en klaar.

zoals in de 'echte' Vice City heb je ook met tekst en zo op gebouwen.

En dat ziet er ook uit als een gebouw.

Dit wat minder.

Volgens mij post jij in het verkeerde topic, dit is namelijk niet Vice City to RAGE.

Zelf vind ik het grappig dat iemand zicht hiermee bezig houd. Het ziet er volgens mij absoluut niet beter uit, Vice City ziet er niet zo goed uit in de graphics van De Sims. De stad verliest al zijn karakter en lijkt totaal niet meer op miami van de jaren 80.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zelf vind ik het grappig dat iemand zicht hiermee bezig houd. Het ziet er volgens mij absoluut niet beter uit, Vice City ziet er niet zo goed uit in de graphics van De Sims. De stad verliest al zijn karakter en lijkt totaal niet meer op miami van de jaren 80.

Komt omdat (vind ik) Sims geen diepte heeft, in gebouwen of objecten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...