Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto trilogie nu beschikbaar in de Mac App Store!


De spellen uit de Grand Theft Auto trilogie bevattende Grand Theft Auto III, GTA Vice City en GTA San Andreas zijn vanaf vandaag allemaal beschikbaar in de Mac App store. De spellen zijn los te kopen en kosten slechts €11,99 per stuk. Of gedownloade mods en save games ook werken op de Mac versie van deze spellen is nog niet bekend.

Mac App Store links:

Grand Theft Auto III - Grand Theft Auto: Vice City - Grand Theft Auto: San Andreas

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wel leuk om te horen dat deze topgames naar de Mac zijn gekomen. :puh: Ikzelf heb geen Mac, en mijn laptop kan GTA SA amper aan. :7 GTA III en Vice City nog wel (gezien de systeemeisen), maar me laptop is al erg traag, dus... :puh:

Wederom leuk om te horen in elk geval. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij had ik hier ook al topics over...

Je had er maar eentje. :$ Zelf heb ik geen mac dus veel heb ik er niet aan maar natuurlijk heb ik wel windows. Voor de mensen met alleen mac is het natuurlijk wel leuk. Maar als ze echt willen gamen zouden ze toch wel een PC hebben gehad met windows of desnoods een PS3 of Xbox 360.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vindt het juist een nette prijs.

Nette prijs? Ach kom zeg. Gta: 3 ligt in de winkels voor €5, Vice City voor 5 tot €10 en ik dacht dat ik onlangs SA zag voor €10. Dan nog maar gezwegen over het feit dat je de game moet downloaden..Jammer genoeg werkt SA-MP er niet op..

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...