GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Jacky-2007

Team Bondi: Game Over

21 berichten in dit onderwerp

Jammer dat het afgelopen is, ik had nog de hoop dat Rockstar Games, Team Bondi zou overnemen en om zou dopen tot Rockstar Australia.

Bewerkt: door johnnnyboy15nl

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

team bondi zijn de makers van la noire!

rockstar promote de game gewoon.

Mwahh... Team Bondi is inderdaad het team wat verantwoordelijk is voor het spel zelf, maar Rockstar deed de distributie, de promotie, en waarschijnlijk ook de financiële aspecten van het spel. Het zou me niks verbazen als de ideeën zoals DLC en dergelijken uit de hoed van Rockstar kwamen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik neem aan dat La Noire voor de pc al af is en op dvd's is gezet, en dus geen gevaar leid :cab:

Wanneer komt agent eigenlijk uit?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik neem aan dat La Noire voor de pc al af is en op dvd's is gezet, en dus geen gevaar leid :cab:

Wanneer komt agent eigenlijk uit?

Daar is nog vrijwel niets over bekend, het enige dat we weten is dat het een PS3 exclusieve game gaat worden.

Ontopic: Ik had het eerlijk gezegd al een beetje verwacht na al de negatieve publiciteit over Team Bondi. Je zou bijna hopen dat Rockstar het gaat overnemen en het omtovert tot Rockstar Australia, zodat ze in ieder geval de MotionScan techniek beheren. Dit zou goed uitkomen voor de toekomstige games van Rockstar. Maar laten we eerlijk zijn, dankzij Rockstar's bekendheid is L.A. Noire een succesvol spel geworden en dat is het nog steeds. Als Team Bondi er alleen voorstond zou de game misschien helemaal niet zijn uitgekomen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

3 maal raden wie de stoel van de direckteur heeft opgekocht voor een duppie ^_^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

3 maal raden wie de stoel van de direckteur heeft opgekocht voor een duppie ^_^

Jij?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.