Jump to content
Joriz

GTA III 10th Anniversary Trailer online!


Zoals deze week al in een eerder nieuwsbericht was te lezen is het aanstaande zaterdag exact 10 jaar geleden dat we met Grand Theft Auto III voor het eerst Grand Theft Auto in een 3D wereld konden spelen. En vanwege dit 10-jarig bestaan lanceert Rockstar Games nu de Grand Theft Auto III: Anniversary Edition voor verschillende mobielen apparaten die worden ondersteund door iOS (oa. iPhone 4S, iPad 2) of Android. Speciaal om deze reden dus een nieuw nostalgisch filmpje van GTA3: Anniversary Edition

Grand Theft Auto III: Anniversary Edition komt voor het einde van dit jaar uit. Verdere details zullen binnenkort bekend worden gemaakt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Waar gaan we naartoe. Dit is eigenlijk een prachtige revolutie xD. Leuk voor de III fans (die een iPhone en iPad hebben), als het zo verder gaat spelen we op een dag GTA IV op een 'mobiel apparaat'.

Leuk verjaardagsfeest voor Claude. Hopelijk is volgend jaar Tommy aan de beurt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waar gaan we naartoe. Dit is eigenlijk een prachtige revolutie xD. Leuk voor de III fans (die een iPhone en iPad hebben), als het zo verder gaat spelen we op een dag GTA IV op een 'mobiel apparaat'.

Leuk verjaardagsfeest voor Claude. Hopelijk is volgend jaar Tommy aan de beurt.

Tegen die tijd is het een mobiele console met telefoonfunctie ipv van een mobiel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk verjaardagsfeest voor Claude. Hopelijk is volgend jaar Tommy aan de beurt.

Whahah, Vice City op de iPhone of iets dergelijks zou inderdaad gaaf zijn, en dan twee of drie jaar later San Andreas. :puh:

Maar inderdaad leuk nieuws voor iPhone gebruikers, ik wist niet eens dat dat kleine apparaatje zo'n sterke videokaart en dergelijk had. :cab: Hoe werkt die besturing eigenlijk?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb er op facebook al een comment bij geplaatst, maar ik zal `m hier nog eens plaatsten...

Ik weet dat Rockstar dit niet leest, maar ik wil hen feliciteren met de 10e verjaardag van een van de meest vernieuwende games in de industrie. GTA 3 was mijn favoriete game en ik speelde 'm elke dag... Totdat Vice City uitkwam. Dat was toen m`n favoriete game, en ook die speelde ik elke dag, tot San Andreas uitkwam. Dit is zo door gegaan tot GTA IV. Die heb ik tot voor kort ook nog elke dag gespeeld, online uiteraard. Zolang Rockstar blijft doen waar ze goed in is, zal elke GTA game voor PC m`n favoriete game zijn, en ik zal elke nieuwe GTA dan ook lange tijd elke dag spelen.

Er waren een paar mensen op Facebook die vroegen om dingen als dubbele XP in alle online Rockstar games... Om eerlijk te zijn vind ik dat niet nodig. De GTA serie is van zichzelf al een groot cadeau voor mij! Ze kunnen beter hun tijd besteden om aan nieuwe GTA's te werken dan om cadeau's te verzinnen voor mensen die het alleen maar om het cadeau gaat, in plaats van om de verjaardag van een geweldige game!

Oja.. En Saints Row mag in een hoekje gaan zitten huilen, want die serie zal nooit het recept van GTA evenaren, 't zal vast een leuke game zijn als je ervan houdt, maar GTA is toch een beetje de game waar veel open-world auto en schietspellen hun ideeën vandaan halen :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...