Jump to content

Apple - iOS 11


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Er wordt zowat overal op internet beweerd dat de iPhone 4 Gorilla Glass heeft? De iPod Touch 4rd generation heeft het misschien ook, ik vond ook een paar mensen(op forums dan, via Google) die beweerden dat het niet zo is.

Ik weet niks over dat Gorilla Glass, maar wat ik wel weet, is dat het glas van de iPod touch 4G minder sterk is dan dat van de iPhone 4. Dit komt doordat het dunner is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    297

  • MegaPilot

    118

  • Davedavy

    88

  • GolfG60

    74

Er wordt zowat overal op internet beweerd dat de iPhone 4 Gorilla Glass heeft? De iPod Touch 4rd generation heeft het misschien ook, ik vond ook een paar mensen(op forums dan, via Google) die beweerden dat het niet zo is.

Ik weet niks over dat Gorilla Glass, maar wat ik wel weet, is dat het glas van de iPod touch 4G minder sterk is dan dat van de iPhone 4. Dit komt doordat het dunner is. :puh:

Dat heb ik wel gemerkt ja, ik liet hem nog geen 1 meter vallen en het scherm spatte uit elkaar :cry: .

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dan kan ik nog zeggen dat de reden voor Apple's succes is dat mensen gewoon graag een hebbedingetje willen. Of mensen die echt een zakelijke telefoon willen. Daar is de iPhone namelijk het meest geschikt voor. :puh:

Ook de Samsung is een hebbedingetje, zo kan je alles een hebbedingetje noemen.

En hoezo is de iPhone daar het meest geschikt voor? Wat voor handigs heeft dat ding dan, wat voor zakelijke mensen handig is? (Iets wat de Samsung natuurlijk niet heeft.)

Ook heb je meer keus in de App Store dan in bijvoorbeeld Android Market (feit, want ik heb een tijdje geleden op andermans Android telefoon gezocht naar bepaalde apps, waar niks van te zien was).

Vice Versa precies hetzelfde. Ik ben er van overtuigd dat er in de Market dingen zijn die niet in de App Store zijn.

Nou, de iPhone wordt gewoon veel gebruikt onder zakenmensen. Daar valt verder niets aan toe te voegen. Tuurlijk kan ik me voorstellen dat er heus wel 'belangrijke' mensen zijn die een Samsung hebben, maar anno 2011 zie ik ze altijd met een iPhone 4(S) rondlopen, en nooit een Samsung. Je zou eens iPhoneclub moeten bekijken. Hoeveel mensen overstappen/overstapt zijn naar een iPhone 4S. Niet alleen omdat het een hebbedingetje is, maar ook vanwege zijn zakelijke karakter. :puh: Dat de Samsung in dit geval dan weer weinig verkocht wordt, zeg ik niet, hoor. :puh:

En over het aanbod qua apps, zullen we het dan maar gewoon gelijk houden. Ene app is op Samsung niet beschikbaar, terwijl het ook weleens omgekeerd is. Maar mag ik toch om een voorbeeld vragen?

Xplane 9, is die beschikbaar in de Android Market? Zelf geloof ik van niet, vanwege het grote capaciteit dat het gebruikt (zo'n 285 MB). :puh:

Zijn er trouwens wel Samsung-toestellen met een grote capaciteit, zoals 16 GB, 32 GB, 64 GB? :puh:

Tuurlijk zijn er Samsung-toestellen met zulke capaciteiten , de Samsung Galaxy S heb je in 2 versie's:8GB en 16GB.

Ik heb de 16GB en nog een kaartje van 8GB, dus met capaciteit zit het goed bij mij...

Dan heb je nog de S2, weet het niet zeker maar volgens mij was er ook een versie met 32GB, ik weet het niet zeker maar ik geloof dat ik het ergens gelezen heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, de iPhone 4S heb je ook in een 64 GB variant. En die kun je (hoogstwaarschijnlijk) niet krijgen. :7

Niet dat ik weet wat ik met zoveel moet, maar het is dus echt gruwelijk veel. :puh:

Ondersteunt zo'n Samsung trouwens mirroring (zonder kabel verbinding maken met in dit geval een audiosysteem/mediaplayer)? Je kunt namelijk met je iPhone, iPod touch en iPad direct verbinding maken met een Airplay ondersteunende radio/Dolby Surround Systeem enz. Mooie is dat je ook echt, als je wilt natuurlijk, alles op je beeldscherm kunt zien wat je op je apparaat doet (mits je over een Apple TV beschikt). :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tom, wtf? xD

Je argumentatie klopt echt de helft van de tijd niet en is duidelijk gebasseerd op een of andere Apple fanboy site die al hun bronnen van vorig jaar hebben of zo xD

Ten eerste, Android phones hebben vaak uitbreidbare SD kaartjes. Die kaartjes zijn er sowieso in varianten van 32GB, of ze hoger gaan durf ik niet te zeggen. Al zou het me niks verbazen als ze verder gaan dan wat Apple biedt.

Ten tweede, wat de fuck heeft de grootte van een app te maken met zijn beschikbaarheid? xD

Ten derde, wat heeft zijn succesvolheid te maken met hoe goed het apparaatje is? Succesvolheid is meer berust op marketing en de marktkennis. Veel Apple mensen blijven bij hun Apple apparaatje, gewoon omdat ze niet weten hoe goed de concurrentie is. Ze hebben een waas over hun ogen, een waas die door Steve Jobs is getrokken. Ook zien ze die hoge prijs, hebben ze geen enkel idee van technologie, en denken ze dat het het beste van het beste is.

En nee, ik ben geen fanboy. Ik heb een SE Xperia x10 (Android 2.1, als dat je überhaupt iets zegt), volg vrijwel elke dag tweakers.net (als dat je iets zegt), en ben geen lid van superduperandroidworld.com or whatever.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, de iPhone 4S heb je ook in een 64 GB variant. En die kun je (hoogstwaarschijnlijk) niet krijgen. :7

Niet dat ik weet wat ik met zoveel moet, maar het is dus echt gruwelijk veel. :puh:

Ondersteunt zo'n Samsung trouwens mirroring (zonder kabel verbinding maken met in dit geval een audiosysteem/mediaplayer)? Je kunt namelijk met je iPhone, iPod touch en iPad direct verbinding maken met een Airplay ondersteunende radio/Dolby Surround Systeem enz. Mooie is dat je ook echt, als je wilt natuurlijk, alles op je beeldscherm kunt zien wat je op je apparaat doet (mits je over een Apple TV beschikt). :puh:

Ja, en het noemt AllShare, het maakt verbinding via je draadloosnetwerk met je Samsunv TV, mits de TV wel op het internet kan.

Zelfde als dat van Apple, dus nog steeds zie ik geen goede redenen om me een iPHone aante schaffen

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, de iPhone 4S heb je ook in een 64 GB variant. En die kun je (hoogstwaarschijnlijk) niet krijgen. :7

Niet dat ik weet wat ik met zoveel moet, maar het is dus echt gruwelijk veel. :puh:

Ondersteunt zo'n Samsung trouwens mirroring (zonder kabel verbinding maken met in dit geval een audiosysteem/mediaplayer)? Je kunt namelijk met je iPhone, iPod touch en iPad direct verbinding maken met een Airplay ondersteunende radio/Dolby Surround Systeem enz. Mooie is dat je ook echt, als je wilt natuurlijk, alles op je beeldscherm kunt zien wat je op je apparaat doet (mits je over een Apple TV beschikt). :puh:

Ja, en het noemt AllShare, het maakt verbinding via je draadloosnetwerk met je Samsunv TV, mits de TV wel op het internet kan.

Zelfde als dat van Apple, dus nog steeds zie ik geen goede redenen om me een iPHone aante schaffen

Overigens is dat imo meer een gimmick dan een echt nuttige feature. Leuk om even al je friends mee op te geilen, maar meer niet. Dat geldt voor heel veel Apple features overigens, en valt weer onder het kopje marketing en marktkennis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, dat is toch eigenlijk met alles van Apple? Of je het nu over iPhones, iPods of iMacs hebt. Tuulijk, die iPhone 4S ziet er niet lelijk uit een een iMac op je bureau is ook wel leuk om te zien. Maar behalve de hogere prijs dan voor vergelijkbare producten zijn de producten van Apple echt niet bijzonder-der, funtioneler of beter.

Ik beweer niet dat een iPhone slecht is, maar wát maar het nou zoveel beter dan een high-end Android toestel?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ach, dat is toch eigenlijk met alles van Apple? Of je het nu over iPhones, iPods of iMacs hebt. Tuulijk, die iPhone 4S ziet er niet lelijk uit een een iMac op je bureau is ook wel leuk om te zien. Maar behalve de hogere prijs dan voor vergelijkbare producten zijn de producten van Apple echt niet bijzonder-der, funtioneler of beter.

Ik beweer niet dat een iPhone slecht is, maar wát maar het nou zoveel beter dan een high-end Android toestel?

Wat Apple naar mijn mening zo goed maakt is de naadloze synchronisatie tussen alles. Als je iets nieuws koopt van Apple, het werkt als je het in stopcontact steekt. Dat is iets waar niet alle fabrikanten aan kunnen tippen. Zeker nu met iCloud, het werkt gewoon allemaal. Ikzelf heb een Mac, maar een Android telefoon. Een iPhone is allemaal net wat gelikter, werkt net wat logischer en fijner. Maar voor mij was dat het prijsverschil te groot. Google heeft geen sofware om alles te synchroniseren met mijn Mac. Muziek kan nog handmatig, maar contacten, agenda's en andere is gewoon een drama. Ook kun je kritiek hebben op het strenge beleid bij Apple voor de App Store, maar feit is wel dat er een goede Store is. Mijn mening is dat het overgrote deel van Marketplace uit troep bestaat. Ik stel de "dictatuur" bij Apple juist zeer op prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, de iPhone wordt gewoon veel gebruikt onder zakenmensen. Daar valt verder niets aan toe te voegen. Tuurlijk kan ik me voorstellen dat er heus wel 'belangrijke' mensen zijn die een Samsung hebben, maar anno 2011 zie ik ze altijd met een iPhone 4(S) rondlopen, en nooit een Samsung. Je zou eens iPhoneclub moeten bekijken. Hoeveel mensen overstappen/overstapt zijn naar een iPhone 4S. Niet alleen omdat het een hebbedingetje is, maar ook vanwege zijn zakelijke karakter. :puh:

Dus omdat meerdere mensen ermee lopen is het direct een beter en zakelijker toestel? Denk het niet, toch?

En over het aanbod qua apps, zullen we het dan maar gewoon gelijk houden. Ene app is op Samsung niet beschikbaar, terwijl het ook weleens omgekeerd is. Maar mag ik toch om een voorbeeld vragen?

Clouds & Sheep, Dragon, Fly en Medieval Castle Defense zijn enkele voorbeelden.

Xplane 9, is die beschikbaar in de Android Market? Zelf geloof ik van niet, vanwege het grote capaciteit dat het gebruikt (zo'n 285 MB). :puh:

Ja. Een groot voordeel voor de samsung: je hoeft geen rotprogramma als iTunes te gebruiken om dingen op je telefoon te plaatsen. Je gaat gewoon naar de market. Je zoekt vervolgens je game op en geeft aan dat je hem wilt downloaden. Vervolgens gebeurd dat op je telefoon (mits je hem hebt gekoppeld natuurlijk). Niks geen iTunes waarbij je meerdere handelingen moet doen om eindelijk een liedje te kunnen luisteren.

Zijn er trouwens wel Samsung-toestellen met een grote capaciteit, zoals 16 GB, 32 GB, 64 GB? :puh:

Ja, sterker nog, dat is weer een voordeeltje van de Samsung Galaxy S2, je kunt er een micro SD kaart indoen. Die heb je tegenwoordig van 32gb, ik geloof niet van 64. Maar de Galaxy S2 heeft 16gb intern geheugen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik wel als nadeel van Android kan meegeven dat sommige Apps je mobiele besturingsysteem instabiel maken. Zo had ik een speciaal programma om handmatig Wi-Fi netwerken in te stellen (omdat mijn school een speciale beveiliging heeft), En nu opeens als ik mijn Wi-Fi aanzet in de school loopt de hele mobiel vast. Gelukkig was het wel weer makkelijk op te lossen door het profiel te verwijderen. Zoiets heb ik nog nooit op mijn Ipod gehad.

Maar van de andere kant, ik heb ook heel veel gezeik met ITunes gehad (niet connecten, DFU mode bleef hangen, ITunes super traag, vervelende updates met Safari en Quicktime (echt irritant programma, omdat als je in je browser een mp3 opent quicktime der voor komt)). Maarja, ik ben van mening dat je het moeilijk/niet kan vergelijken en het gewoon een kwestie van eigen smaak is.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, de iPhone wordt gewoon veel gebruikt onder zakenmensen. Daar valt verder niets aan toe te voegen. Tuurlijk kan ik me voorstellen dat er heus wel 'belangrijke' mensen zijn die een Samsung hebben, maar anno 2011 zie ik ze altijd met een iPhone 4(S) rondlopen, en nooit een Samsung. Je zou eens iPhoneclub moeten bekijken. Hoeveel mensen overstappen/overstapt zijn naar een iPhone 4S. Niet alleen omdat het een hebbedingetje is, maar ook vanwege zijn zakelijke karakter. :puh:

Dus omdat meerdere mensen ermee lopen is het direct een beter en zakelijker toestel? Denk het niet, toch?

En over het aanbod qua apps, zullen we het dan maar gewoon gelijk houden. Ene app is op Samsung niet beschikbaar, terwijl het ook weleens omgekeerd is. Maar mag ik toch om een voorbeeld vragen?

Clouds & Sheep, Dragon, Fly en Medieval Castle Defense zijn enkele voorbeelden.

Xplane 9, is die beschikbaar in de Android Market? Zelf geloof ik van niet, vanwege het grote capaciteit dat het gebruikt (zo'n 285 MB). :puh:

Ja. Een groot voordeel voor de samsung: je hoeft geen rotprogramma als iTunes te gebruiken om dingen op je telefoon te plaatsen. Je gaat gewoon naar de market. Je zoekt vervolgens je game op en geeft aan dat je hem wilt downloaden. Vervolgens gebeurd dat op je telefoon (mits je hem hebt gekoppeld natuurlijk). Niks geen iTunes waarbij je meerdere handelingen moet doen om eindelijk een liedje te kunnen luisteren.

Zijn er trouwens wel Samsung-toestellen met een grote capaciteit, zoals 16 GB, 32 GB, 64 GB? :puh:

Ja, sterker nog, dat is weer een voordeeltje van de Samsung Galaxy S2, je kunt er een micro SD kaart indoen. Die heb je tegenwoordig van 32gb, ik geloof niet van 64. Maar de Galaxy S2 heeft 16gb intern geheugen.

Ehm, nooit van de App Store op de iPhone, iPod touch en iPad gehoord? Je kunt er, net als bij de Android Market, applicaties direct downloaden. iCloud speelt dan weer een rol hierbij, doordat je aankopen opgeslagen worden. Applicatie verwijderd, maar je wilt 'm toch terug? Simpelweg de App Store openen en opnieuw downloaden. Hetzelfde geldt voor muziek, alleen duurt het nog even voordat de service online gaat.

Maar muziek downloaden gaat trouwens ook net als het downloaden van apps in de App Store, via een aparte webwinkel. Namelijk, iTunes. ^^

Voor de rest hoef ik niets te zeggen lijkt me. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Samsung Galaxy S II was ongeveer twee maanden geleden kapot gegaan. Toevallig was de iPhone 4 van mijn vader ook kapot. We moesten allebei twee weken wachten. Hij kreeg een gloednieuw toestel, bij mij was de gehele binnenkant vervangen. En toen. Gelukkig stonden mijn contacten op mn sd-kaart, dus die kon ik terugzetten. Maar ook al mijn twitter contacten kwamen er tussen te staan, gewoon tussen de contacten met een telefoonnummer. Dat was het. Apps? Muziek? Achtergronden? Berichten? Instellingen? Allemaal weg. Mijn vaders iPhone daarintegen, hangt hem even aan iTunes, zet reservekopie terug. En alles staat keurig. Alle apps, muziek, ingestelde achtergrond, berichten, instellingen, allemaal terug. Het was alsof hij zijn oude toestel weer gebruikte. Ik vind het juist reuze fijn dat alles vanuit iTunes gaat. Dat is toch veel handiger dan dat je telefoon in 25 verschillende mappen in uitgestrekt in je Finder (verkenner op Windows?), en je vervolgens handmatig dingen mag gaan slepen? Mooi principe dat "open" van Android, maar in de praktijk betekent loopt het uit op onoverzichtelijkheid.

Bewerkt: door TZG
Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, nooit van de App Store op de iPhone, iPod touch en iPad gehoord? Je kunt er, net als bij de Android Market, applicaties direct downloaden. iCloud speelt dan weer een rol hierbij, doordat je aankopen opgeslagen worden. Applicatie verwijderd, maar je wilt 'm toch terug? Simpelweg de App Store openen en opnieuw downloaden. Hetzelfde geldt voor muziek, alleen duurt het nog even voordat de service online gaat.

Zeker wel van gehoord, en veel gebruikt ook. Heb je ook een app store buiten iTunes, of moet je dan weer dat rotprogramma gebruiken?

Maar muziek downloaden gaat trouwens ook net als het downloaden van apps in de App Store, via een aparte webwinkel. Namelijk, iTunes. ^^

iTunes, enough said.

Voor de rest hoef ik niets te zeggen lijkt me. :puh:

A, je reageert enkel op het gedeelte waar je een antwoord voor klaar hebt, de rest negeer je gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, nooit van de App Store op de iPhone, iPod touch en iPad gehoord? Je kunt er, net als bij de Android Market, applicaties direct downloaden. iCloud speelt dan weer een rol hierbij, doordat je aankopen opgeslagen worden. Applicatie verwijderd, maar je wilt 'm toch terug? Simpelweg de App Store openen en opnieuw downloaden. Hetzelfde geldt voor muziek, alleen duurt het nog even voordat de service online gaat.

Zeker wel van gehoord, en veel gebruikt ook. Heb je ook een app store buiten iTunes, of moet je dan weer dat rotprogramma gebruiken?

Waarom vind je iTunes zo'n rotprogramma? Just asking

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...