Jump to content

Apple - iOS 11


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Je was niet onuitgebreid, je informatie was domweg verkeerd xD

Maar goed. Ik zeg niet dat iTunes Match onwinstgevend gaat worden, of het zijn slechtste dienst ooit is. Integendeel, het vergt weinig kosten en het is, voor de consument, geweldig. En dat is juist het probleem.

Welke gek gaat er nu nog albums kopen via iTunes (of wherever), als hij het ook gewoon kan downloaden! Alle problemen daarvan (naast eventuele virussen, al is die kans hedendaags vrij klein) worden nu door Apple weggehaald, door een klein bedrag van 25 euro! De kwaliteit van je flut MP3's worden omgezet naar Apple's AAC-zooi, dus zijn ze tenminste luisterbaar, en als iTunes een beetje fatsoenlijk werkt*, staat alles meteen op iTunes zonder überhaupt te moeten zeggen waar hij moet zoeken, wat dus betekent dat alles ook meteen op je telefoon staat!

Als je het mij vraagt, is dit het domste idee van Apple, juist omdat het zo geweldig is.

*bij Spotify, bijvoorbeeld, geef ik aan in welke map al mijn "geripte" muziek staat, die scant hij snel en weet zo meteen welke muziek ik er op heb staan, welke ik met een paar klikjes ook op mijn telefoon kan zetten. Ook als ik een nieuw album "rip", staat het vrijwel meteen op Spotify

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    297

  • MegaPilot

    118

  • Davedavy

    88

  • GolfG60

    74

Nieuwe Apple TV en iPad aangekondigd

Vandaag om 19:00 (Nederlandse tijd) hield Apple een keynote (welke nog steeds bezig is). Hierbij werden een aantal nieuwe dingen aangekondigd.

Om te beginnen, de Apple TV. Met een snellere processor, 1080p Full HD ondersteuning en een nieuwe interface, heeft de Apple TV compleet nieuwe mogelijkheden gekregen. Het nieuwe interface toont icoontjes in plaats van de huidige teksttabbladen. Of het nieuwe interface ook beschikbaar zal worden gesteld op de oudere Apple TV's, is nog onduidelijk.

En dan nu het hoogtepunt: de iPad. Het is nog altijd niet bekend onder welke naam de nieuwe iPad zal vallen, welke vanavond is aangekondigd. Men denkt dat het de iPad 3 of iPad HD zal gaan heten. Dit moet echter nog blijken. iPad 3 zal mogelijk gebruikt worden in de volksmond.

De nieuwe iPad beschikt over nieuwe features. Hieronder zie je een opsomming van de key features:

  • Retina scherm
  • A5X processor
  • 5 megapixel camera
  • Filmen tot 1080p HD
  • Voice Dictating
  • 4G LTE ondersteuning (nog niet beschikbaar in Nederland)

Ook kondigde Apple aan dat de iWork-apps voor de iPad (Pages, Numbers en Keynote) een update krijgen. Tot slot is er een totaal vernieuwde app: iPhoto. Met deze app is het mogelijk om foto's uitgebreider te bewerken dan tot nu toe mogelijk is op de iPhone en iPod touch vanaf iOS 5.

De nieuwe iPad is vanaf 23 maart beschikbaar in Nederland. De prijzen:

[table=border]Wi-Fi|Wi-Fi + 3G/4G

€499|€629

€599|€729

€699|€829[/table]

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Boeiend? Dit topic gaat over iOS en iCloud maar begint steeds meer op een apple fanboy forum te lijken. Bah.

Kinders... je kiest zelf om hier te komen. Daarnaast heeft dit wél met iOS en iCloud te maken, want de nieuwe iPad draait ook op iOS. En versie 5.1 is uitgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Boeiend? Dit topic gaat over iOS en iCloud maar begint steeds meer op een apple fanboy forum te lijken. Bah.

Kinders... je kiest zelf om hier te komen. Daarnaast heeft dit wél met iOS en iCloud te maken, want de nieuwe iPad draait ook op iOS. En versie 5.1 is uitgekomen.

Ben het wel eens met Sprunk hoor. Ze hebben het steeds meer over Apple hier, ik heb het idee dat de GTA interesse aan het weg gaan is :(

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen waarom Apple deze nieuwe iPad heeft uitgebracht? Wat was het nut? Alle "nieuwe" dingen zijn gewoon extra gimmicks. Een hogere PPI zal je natuurlijk wel merken, maar na een tijdje zal het gewoon wennen. De rest van de dingen... Whoopdidoo.

Oh, en de nieuwe iPad faalt. Tweakers.net heeft hem uitgeprobeerd, en guess what? Hij is minder vloeiend dan de iPad 2. Faalhazen...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou nou, dit is nou ook niet echt correcte (sub)forum om op te zitten voor GTA. Tenslotte kan je ook nog gewoon GTA op je Iphone spelen, en ook GTA op je Apple pc nogwattes. Ligt eraan, wil je veel meer geld betalen voor een klein beetje meer perfectie, dan lijkt mij dat oke.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar als ze voor die perfectie er weer voor zorgen dat het niet meer vloeiend loopt, dan had ik liever een wat minder-perfecter beeld.

Wat ze nou hebben gedaan is de kwaliteit van het scherm verviervoudigen, terwijl ze de processor maar lichtjes sneller hebben gemaakt.

Dat is hetzelfde als een één persoons tractor vier stoelen te geven, een paar pk extra te geven, en dan verwachten dat hij even snel loopt als eerst. Faaaaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan ook aan de software liggen. Maar voor veel mensen betekent dit een prijsverlaging op de ipad 2

EDIT: Ik vraag me ook af wat dit topic hier doet. Lijkt me meer bij Luxuries te horen.

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic gaat over iOS en iCloud, wanneer je vragen hebt of informatie wil. Dit topic is dan ook niet bedoeld om een nieuwe iPad, iPod, iPhone en dergelijke te bespreken. Gelieve nu weer ontopic te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hayte...Dude... serieus je bent gewoon een pauper :7.

Whahahah!

>>> Door Megadreams: En wat heeft dit met het onderwerp te maken? Ontopic graag!<<<

:schater:

>>> Door Megadreams: Wil je me nog uitdagen ook?<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven; Euh, gast, wtf? Moest je je pandapunten frustraties ergens op afreageren of zo?

Anyway; Ik zie bij de "nieuwe iPad" speclist staan dat hij "Voice Dictating" zou moeten hebben. Jhaaa mods, dat is software gerelateerd, en dus iOS gerelateerd. Ik hou me netjes aan de regeltjes!

Hadden de vorige versies van iOS niet al zoiets? Was dat geen onderdeel van Siri of zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de "nieuwe ipad" gezien, en ik moet zeggen dat ik geen verschil kon zien in het scherm. Miss omdat nog bijna niets het ondersteunt ofzo, maar zelfs bij de letters zag ik geen heel scherp beeld ofzo.

Vind het die zoveel 100 euro meer niet waard, maarja ik ben sowieso niet echt een tablet gebruiker..

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven; Euh, gast, wtf? Moest je je pandapunten frustraties ergens op afreageren of zo?

Anyway; Ik zie bij de "nieuwe iPad" speclist staan dat hij "Voice Dictating" zou moeten hebben. Jhaaa mods, dat is software gerelateerd, en dus iOS gerelateerd. Ik hou me netjes aan de regeltjes!

Hadden de vorige versies van iOS niet al zoiets? Was dat geen onderdeel van Siri of zo?

Voice Dictation is inderdaad onderdeel van iOS, maar dit was nog niet beschikbaar op de iPad. Het mag niet vergeleken worden met Siri, want dat is echt een assistent. Voice Dication geeft je de mogelijkheid om tekst in te spreken wat dan naderhand automatisch op je scherm verschijnt (of alles correct gespeldt is, hangt af van je spraakniveau, zowel volume als accenten).

Siri is alleen beschikbaar op de iPhone 4S en Voice Dictation alleen op de iPhone 4S en de nieuwe iPad (in de volksmond ook wel iPad 3 genoemd).

Ik heb de "nieuwe ipad" gezien, en ik moet zeggen dat ik geen verschil kon zien in het scherm. Miss omdat nog bijna niets het ondersteunt ofzo, maar zelfs bij de letters zag ik geen heel scherp beeld ofzo.

Vind het die zoveel 100 euro meer niet waard, maarja ik ben sowieso niet echt een tablet gebruiker..

Ik heb zelf geen nieuwe iPad (heb er überhaupt helemaal geen, m'n vader heeft wel een iPad 1), maar wel een iPod touch (4e generatie). En die ondersteunt ook retina. Toen ik deze kocht, stond ik echt versteld van de kwaliteit ten opzichte van de iPhone 3G die ik ook heb. Dus ik vind het nogal raar dat je geen verschil ziet. Het kan, zoals je zelf al zegt, komen doordat je misschien nog nooit een iPad 1 of 2 hebt gehad? Want dan snap ik het nog wel. :puh:

Het kan niet te maken hebben met het feit dat nog niet heel veel apps retina ondersteunen. Veel apps zijn de afgelopen dagen namelijk geoptimaliseerd met het scherm van de nieuwe iPad (o.a. Twitter, Angry Birds Space enz.).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...