Geplaatst: 25 oktober 2011 Eindelijk is er wat bekend! GTA5 komt er dus toch aan! Zoals in de aankondiging staat op RockstarGames.com zal er op 2 november 2011 om 17:00 Nederlandse tijd de eerste trailer van GTA5 online komen. Helaas is op dit moment nog niet meer bekend. Meer informatie volgt binnenkort! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 Maar dit is wel al goed nieuws. Dat het eindelijk bekend is dat de Geweldige GTA serie weer doorgaat. Kan niet wachten tot de trailer. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 Ik kan ook niet wachten op de trailer. Ben nu heel blij,en hyper. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 (bewerkt) Nice, maar het zat er ook aan te komen want ze hebben L.A. noire nu zo goed als afgerond en alleen nog max payne 3 op de agenda. Tijd voor een nieuwe uitdaging! Bewerkt: 25 oktober 2011 door Jacobus Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 Hopelijk zal het spel zich in Vice City afspelen, want ik mis dan toch weer een nieuwe GTA met het 'Vice City' gevoel. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 Hopelijk zal het spel zich in Vice City afspelen, want ik mis dan toch weer een nieuwe GTA met het 'Vice City' gevoel. Wees blij dat er überhaupt een nieuwe GTA komt. :') Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 Yes eindelijk goed nieuws!!!!! :dans: Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 Wees blij dat er überhaupt een nieuwe GTA komt. :') Ben ik ook, alleen hoop ik gewoon dat het zich in Vice City zal afspelen, en niet ergens in Verwegistan. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 Ik las het net. Echt fantastisch dat hij komt!! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 Jaaa! Kan niet wachten Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 Ligt het aan mij, of vinden jullie die V die een beetje op de letter v lijken? Dat lijkt wel een hint naar Vice City. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 Ligt het aan mij, of vinden jullie die V die een beetje op de letter v lijken? Dat lijkt wel een hint naar Vice City. Oh my fucking God!!!! V = romeinse cijfer voor 5 Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 (bewerkt) Ligt het aan mij, of vinden jullie die V die een beetje op de letter v lijken? Dat lijkt wel een hint naar Vice City. V is het Latijnse Romeinse getal voor 5. Bewerkt: 25 oktober 2011 door Jesperkaj Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 Dit lijk me San Andreas, Hollywood of Washington. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 25 oktober 2011 We zullen het over een week weten . Toen ik dit in de statsupdates net las dacht ik dat het weer zo een grappemaker was en toen zag ik het ineens bij nieuws staan . Kan niet wachten op de nieuwe GTA ^^ . Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites