Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V komt er aan!


Eindelijk is er wat bekend! GTA5 komt er dus toch aan! Zoals in de aankondiging staat op RockstarGames.com zal er op 2 november 2011 om 17:00 Nederlandse tijd de eerste trailer van GTA5 online komen.

gallery_1_5_62514.jpg

Helaas is op dit moment nog niet meer bekend. Meer informatie volgt binnenkort!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Yeah! Ik deed zonet m'n Xbox aan zag ik een berichtje van PrioXCoMBo dat GTA V komt. Ik geloofde het eerst niet. Dus ik kijk snel op de Site van Rockstar. Het eerste wat ik dacht was, eindelijk iets bekend! Nu wil ik dat het 2 November is!

Ik had heel mijn vrienden lijst een bericht gestuurd :puh: Het zweet stond op m'n rug toen ik het las.. :7

Ik kijk erg uit naar de Trailer! Hopelijk wordt het niet zoals GTA San Andereas.. Het Gangster verhaal is niet echt mijn ding. Geef mij maar het oude Mafia stijltje, met de stad en mogelijkheden die in GTA San Andereas zaten. Oh, daar gaan we weer, het eeuwig speculeren! :klap:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

xbox360 exclusief ;)

no offence ps3 en pc owners en dit bericht is gebaseerd op geruchten!!!

GTA 5 Word gratis!

Gebaseerd op geruchten

OT:

Dat Logo heeft 2 kenmerken van SA, Groen ; Grove , en lettertype heeft wat weg van San Andreas Gangster style

Bewerkt: door Davedavy

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA V net zoals de vorige GTA's alleen voor de xbox en ps3 uitkomt. Dan gaat iedereen weer zo'n console kopen en na een jaar maakt rockstar bekent dat het toch voor de pc uitkomt :{

De meeste mensen hebben al een Xbox 360 en PS3, omdat GTA IV daar toen op uitkwam :bonk:

Las het vanmiddag al, maar goddamn. Die dagen naar de trailer gaan lang duren!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet eigenlijk niet of ik het in VC zou willen. Een nieuwe stad zie ik ook niet zo zitten :puh:. Dan liever gewoon San Andreas. Waarom niet Vice City: Omdat ik Vice City de beste GTA vind, en ik gewoon vind dat je games die heel succesvol zijn geworden moet laten rusten. Beetje raar, maar ik denk dat het gewoon veel te anders gaat voelen om Vice City met IV graphics te spelen enz.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een heilig nieuws dit! Serieus, dit maakt m'n dag gewoon :D

Ik hoop echt dat Rockstar GTA IV helemaal vergeet en teruggaat naar het gevoel van de GTA's uit het III-era. Dat zijn de GTA's waar ik het meest van heb genoten, en het gevoel van die GTA's miste ik in IV. Met de trailer zal hopelijk meteen veel duidelijk worden. Ik kan niet wachten! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...