Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V komt er aan!


Eindelijk is er wat bekend! GTA5 komt er dus toch aan! Zoals in de aankondiging staat op RockstarGames.com zal er op 2 november 2011 om 17:00 Nederlandse tijd de eerste trailer van GTA5 online komen.

gallery_1_5_62514.jpg

Helaas is op dit moment nog niet meer bekend. Meer informatie volgt binnenkort!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

En toch zal het me niks verbazen als we alsnog tot 2013 moeten wachten voor GTA:V, maar ondanks dit toch een mooie mededeling!!

Het lijkt wel of er gokken in dat logo is verwerkt, die indruk geeft het mij. Maarja, Vice city of San andreas maakt mij niet veel uit..

Ik denk als je gaat kijken op dat gokken dat het Las Venturas zal worden, toch wel alles met gokken he :D En Las Venturas = San Andreas. Ik hoop wel San Andreas maar dan dat LV en SF net zo mooi uitgewerkt worden als LS, want die twee zijn minder uitgewerkt omdat je dus vooral in LS speelt.. Bewerkt: door Zamg0d1

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Omg, daar gaan we: oneindige discussies waar gta v zich gaat afspelen....

Wil je hier een koekje voor?

ontopic: Ik vind dat de Five die erbij staat mij aan iets met pokeren ofzo doet denken... Zeker die "achtergrond" van de V...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ligt het aan mij, of vinden jullie die V die een beetje op de letter v lijken? Dat lijkt wel een hint naar Vice City.

V is het Latijnse Romeinse getal voor 5. ;)

Haha. :7 Nee, ik bedoel dat ik de V meer op de letter V vind lijken dat op het cijfer, maar dat ligt dus aan mij. :puh:

EDIT: Precies hetzelfde antwoord naar Visser.

Bewerkt: door jimmiefitz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nice, maar het zat er ook aan te komen want ze hebben L.A. noire nu zo goed als afgerond en alleen nog max payne 3 op de agenda.

Tijd voor een nieuwe uitdaging! :tu:

Wat denk je van AGENT dan? Het spel waar we nog niks van hebben gehoord :puh:

Ik denk dat ze dat net zoals L.a. noire op een laag pitje zetten. Gta IV werd ook eerder uitgegeven terwijl L.A. noire eerder is aangekondigd. :bier: maar van mij krijgen ze gelijk want ik zit al een tijdje op dit nieuws te wachten. :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha. :7 Nee, ik bedoel dat ik de V meer op de letter V vind lijken dat op het cijfer, maar dat ligt dus aan mij. :puh:

Wacht even. De letter V is identiek aan het Romeinse cijfer V. Toch vind je het cijfer - wat het in dit geval moet uitbeelden, dunkt me - meer lijken op de letter. Terwijl ze identiek aan elkaar zijn (ligt aan de keuze van het lettertype). Hm.. :$

Desalniettemin leuk nieuws.. ik kijk met smart uit naar de eerste trailer, want zoals verwacht slaagt Rockstar weer eens geweldig in het vasthouden van de spanning :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha. :7 Nee, ik bedoel dat ik de V meer op de letter V vind lijken dat op het cijfer, maar dat ligt dus aan mij. :puh:

Wacht even. De letter V is identiek aan het Romeinse cijfer V. Toch vind je het cijfer - wat het in dit geval moet uitbeelden, dunkt me - meer lijken op de letter. Terwijl ze identiek aan elkaar zijn (ligt aan de keuze van het lettertype). Hm.. :$

Desalniettemin leuk nieuws.. ik kijk met smart uit naar de eerste trailer, want zoals verwacht slaagt Rockstar weer eens geweldig in het vasthouden van de spanning :D

Ja, het ligt dus duidelijk aan mij, maar ik ben nog net niet zo dom om te denken dat het alleen een letter is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...