Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V komt er aan!


Eindelijk is er wat bekend! GTA5 komt er dus toch aan! Zoals in de aankondiging staat op RockstarGames.com zal er op 2 november 2011 om 17:00 Nederlandse tijd de eerste trailer van GTA5 online komen.

gallery_1_5_62514.jpg

Helaas is op dit moment nog niet meer bekend. Meer informatie volgt binnenkort!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

newsthumb.png

Ik denk dat we, van die overeenkomst uitgaande, toch wel met 95% zekerheid kunnen stellen dat de game zich in Amerika of een fictief Amerika gaat afspelen. Hmm, fictief Amerika, hebben we dat niet eerder gezien in San Andreas? Wat mij persoonlijk heel tof zou lijken, is dat ze een GTA gelijk aan San Andreas zouden maken. Dezelfde opzet met een woestijn, een groot gedeelte aan natuur, enkele grote steden, veel kleine en dergelijke.Niet letterlijk die elementen, maar wel zo'n opzet. Niet weer zo'n huge stad, zoals in GTA4.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat mij persoonlijk heel tof zou lijken, is dat ze een GTA gelijk aan San Andreas zouden maken. Dezelfde opzet met een woestijn, een groot gedeelte aan natuur, enkele grote steden, veel kleine en dergelijke.Niet letterlijk die elementen, maar wel zo'n opzet. Niet weer zo'n huge stad, zoals in GTA4.

Helemaal mee eens. De omgeving en grootte zoals in San Andreas, maar dan zonder dat hele neger-gebeuren. Met alle respect natuurlijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat mij persoonlijk heel tof zou lijken, is dat ze een GTA gelijk aan San Andreas zouden maken. Dezelfde opzet met een woestijn, een groot gedeelte aan natuur, enkele grote steden, veel kleine en dergelijke.Niet letterlijk die elementen, maar wel zo'n opzet. Niet weer zo'n huge stad, zoals in GTA4.

Helemaal mee eens. De omgeving en grootte zoals in San Andreas, maar dan zonder dat hele neger-gebeuren. Met alle respect natuurlijk.

Akkoord.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

zonder dat hele neger-gebeuren. Met alle respect natuurlijk.

Google+1icon.png

Al moet ik zeggen dat ik liever Miami (Vice City) terug zie komen.. Ach ja, dan maar die twee in één. Van Los Santos naar Vice City, ticket van $650, of met de fiets, twintig ingame dagen goed doortrappen. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En doet dat patroon me niet heel erg denken aan iets heel overduidelijks?... Ik dacht eerst gelijk aan iets dat ook in het dollar biljet te vinden is. Geen idee hoe ik erbij kom want ik kan het niet vinden, maar eh.. If so, zou dat dan Washington DC betekenen?

newsthumb.png

btw

5dollar.jpg

dat is een echte amerikaanse 5 dollar biljet dus je kan ook niet zeggen dat het washington is

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...