Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V komt er aan!


Eindelijk is er wat bekend! GTA5 komt er dus toch aan! Zoals in de aankondiging staat op RockstarGames.com zal er op 2 november 2011 om 17:00 Nederlandse tijd de eerste trailer van GTA5 online komen.

gallery_1_5_62514.jpg

Helaas is op dit moment nog niet meer bekend. Meer informatie volgt binnenkort!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

En doet dat patroon me niet heel erg denken aan iets heel overduidelijks?... Ik dacht eerst gelijk aan iets dat ook in het dollar biljet te vinden is. Geen idee hoe ik erbij kom want ik kan het niet vinden, maar eh.. If so, zou dat dan Washington DC betekenen?

btw

dat is een echte amerikaanse 5 dollar biljet dus je kan ook niet zeggen dat het washington is

Aangezien Washington de hoofdstad en het politieke centrum van Amerika is(New York is het economische centrum, maar dat hebben we natuurlijk net gehad), lijkt het me niet vreemd als het een hint naar Washington is... Of dat, of het is een hint naar geld verspillen/uitgeven, wat Las Vegas/Hollywood zou kunnen betekenen.

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het groene in de "V" deed me in ieder geval wel gelijk denken aan de Grove Street Families. Daarnaast roept de stijl van het logo bij mij associaties op met Saints Row, dus voor mijn gevoel is een neger als protagonist vrij waarschijnlijk. De eerste trailer zal hier misschien antwoord op geven. We gaan hem weer tot op de bodem uitpluizen. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

dat is een echte amerikaanse 5 dollar biljet dus je kan ook niet zeggen dat het washington is

De "V" met daaroverheen een lint met de tekst "five" staat niet op moderne vijfdollarbiljetten, maar op Silver Certificate-biljetten die in 1899 gedrukt werden. Dat de inspiratie voor het logo daarvandaan komt lijkt me duidelijk, maar of dat iets over de setting van GTA V zegt durf ik niet te zeggen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En doet dat patroon me niet heel erg denken aan iets heel overduidelijks?... Ik dacht eerst gelijk aan iets dat ook in het dollar biljet te vinden is. Geen idee hoe ik erbij kom want ik kan het niet vinden, maar eh.. If so, zou dat dan Washington DC betekenen?

btw

5dollar.jpg

dat is een echte amerikaanse 5 dollar biljet dus je kan ook niet zeggen dat het washington is

c2438e6c-bccf-4e1c-9a80-8bc9db6ee6fe.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

5dollar.jpg

dat is een echte amerikaanse 5 dollar biljet dus je kan ook niet zeggen dat het washington is

We kunnen niét zeggen dat het in Washington DC zal zijn..? Natuurlijk, we weten het nooit zeker. Maar besef wel dit:

- Het 'Five' logo is vrijwel identiek aan het 'five' teken op de 5-dollarbiljetten (zie daarvoor bovenstaande posts).

- Op de achterkant (zie quote) staat een gebouw. Dit gebouw is het Lincoln Memorial, wat toevalligerwijs inderdaad in Washington DC staat. De president op de voorkant van het biljet heette Lincoln, waar dat gebouw dus naar vernoemd is.

- De Federal Bank (waar dollars gedrukt worden) heeft haar hoofdkantoor in Washington DC, oftewel nog een verwijzing naar DC.

Dan wat speculatie van mijn kant:

- Bij het Lincoln Memorial heeft zich in de geschiedenis nogal wat afgespeeld. Waar ik vooral op wil in gaan is een speech die hier werd gehouden. Martin Luther King hield op de treden van dit monument zijn beroemde 'I have a dream' speech, waarin hij streed voor gelijkheid voor zwarten in Amerika. Dit zou een verwijzing kunnen zijn naar het feit dat het 'nigga'-element uit San Andreas terugkomt. Je zou het niet meteen denken, maar ook Washington DC kent wijken à la Los Santos East.

- Het wordt waarschijnlijk geen stad die we al gezien hebben. Waarom? Omdat elke gta-'nummer een era aangeeft. GTA2 was een era, GTA IV en.. GTAIII. GTA VC en GTA SA heetten echter niet GTA IV en GTAV, omdat ze inhaakten op de wereld van GTAIII (zelfde personages, e.d.). Als ze nu VC of San Andreas nieuw leven zouden willen inblazen hadden ze het hoogstwaarschijnlijk niet GTAV genoemd, maar iets als GTAIV: VC. Dus ja, ik gok op een nieuwe locatie. En laten we wel wezen: dat zou ook wel weer leuk zijn.

- Rockstar zou met DC een mooie gevarieerde wereld kunnen creëren, met heel verschillende steden zoals ze dat al in San Andreas hebben gedaan. DC is uiteraard een iets chiquere stad waar vooral politiek een rol speelt. Iets ten noordwesten van DC ligt Pittsburgh, een stad die totaal afwijkt van DC. Deze stad is gebouwd op industrie, en dit is goed te zien door de vele fabrieken die aan de horizon opdoemen voor wie de stad nadert. Maar ook platteland zou kunnen bestaan in deze omgeving: Virginia, West-Virgina en eventueel zelfs North-Carolina zijn veel ongereptere gebieden, waar veel meer dorpjes gezien zouden kunnen worden. En wie weet gooien ze Baltimore of Philadelphia er nog wel in.. Eindeloze mogelijkheden!

Maar afijn, we zullen zien volgende week.. Lijkt me in ieder geval een prachtlocatie!

Bewerkt: door $NeoSyp$

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb vandaag tot 13:46 in onwetendheid op de LEGO World 2011 beurs gelopen met mijn zoontje, toen er ineens een cryptische sms binnenkwam.. Duidelijk verhaal, het kon niet anders. (Met dank voor het sms'en aan @Guardian1980) Zeker vet dit! Niet eens in een woord, maar in één smiley: _O_

Graag gedaan ;)

Best grappig om dit hele topic door te lezen na van een late dienst thuis te komen. De releases van eerdere GTA's heb ik nooit bewust meegemaakt, maar het lijkt wel of er hier een orgie heeft plaatsgevonden. Maar ik moet bekennen, ik kreeg ook wel een :dans:-gevoel toen ik het zag.

Ik heb niet echt een wens over hoe en waar het zal spelen, ik zie de trailer wel tegemoet. Wel hoop ik dat het qua graphics en details zo is als IV (maar dat zal haast wel) maar dat de missies zo het en der toch wat gevarieerder en moeilijker zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is echt heel gaaf. Even voor de speculeerders onder ons:

Uit eerdere geruchten kwam naar voren dat de nieuwe Grand Theft Auto in 2012 uitkomt en een enorme spelwereld heeft. De game zou zich mogelijk onder andere in Vinewood en Los Santos afspelen, de GTA-versies van Hollywood en Los Angeles.
bron: http://www.nu.nl/games/2650368/grand-theft-auto-v-aangekondigd.html

Zomaar om alles weer even aan te wakkeren ;D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...