Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V komt er aan!


Eindelijk is er wat bekend! GTA5 komt er dus toch aan! Zoals in de aankondiging staat op RockstarGames.com zal er op 2 november 2011 om 17:00 Nederlandse tijd de eerste trailer van GTA5 online komen.

gallery_1_5_62514.jpg

Helaas is op dit moment nog niet meer bekend. Meer informatie volgt binnenkort!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het is al verteld dat het van een $5 biljet afkomt. Die V letter

Maar voor de verslaafde onder ons.

usa-p340-2.jpg

Dat is een 1899, US, 5$ silver certificate.

R* Heeft simpelweg gewoon de V gestolen, een beetje aangepast en als logo gebruikt.

Maar misschien een hint, Dat het spel gaat draaien om geld?

Locatie misschien toch in San Andreas, of Washington ligt.

Washington zou betekenen dat het voor het eerst een compleet nieuwe stad toevoegt aan de GTA serie. Maar het zou me eerlijk gezegd niet verbazen. Gezien dat Politiek, en Washington echt een hot topic is op dit moment.

Ook, Ik denk niet dat R* hem eerst Xbox exclusieve maakt. Tenzij ze zo veel geld krijgen dat het de playstation inkomsten kan overtreffen.

Een groot deel van de GTA gamers is toch wel een Ps3 gamer. Zou geschokt zijn als ze het eerst op de Xbox laten uitkomen. Ook vooral omdat voorheen Vanaf gta III alle gta's eerst op de Playstation uitkwamen, Later pas op Xbox/PC. (Op Iv na, Die kom nog gelijk op Xbox uit)

Wel denk ik dat de PC versie ongeveer een half jaartje op zich gaat laten wachten, in die tijd kunnen ze de Graphics opschroeven. En het spel beter toegankelijk maken voor PC gamers.

Daarbij denk ik ook, Gezien hoe groot IV was, en R* voorgaande game L.A. Noire. Dat de Xbox versie op meerdere schijven gaat komen. En ik heb zo een voorgevoel dat ze de Blu-ray schijfjes van de Playstation ook tegen hun max aan kunnen krijgen. Maar dat denk ik maar.

Maar wat ik zeker weet, R* heeft geleerd van IV, en ze zullen zeker alle foutjes uit dat spel verbeteren in V. Waardoor GTA: V een klapper gaat woorden :puh:

p.s.

Waarbij Ectivision en EA games een enorm budget moeten uitgeven voor een beetje pubiciteit. Week R* het te doen met een aankondiging, en een letter. De letter V

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

p.s.

Waarbij Ectivision en EA games een enorm budget moeten uitgeven voor een beetje pubiciteit. Week R* het te doen met een aankondiging, en een letter. De letter V

Haha ja, een letter die nu al zorgt voor zoveel publiciteit en waar nu al zoveel gok naar is.

Las het pas gisteravond, geweldig nieuws! Ik zou het echt niet weten, misschien is Washington wel te makkelijk om dat te denken. Washington lijkt me wel een toffe stad maar ik wacht nog op de trailer voordat ik er te veel van ga verwachten net als bij IV wat toch tegenviel.

San andreas was voor mij toch het tofst en die speel ik nu nogsteeds (SA-MP) met VC daar net achter.

Bewerkt: door Venzio

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ze mij willen verwennen wordt het een nieuwe VC, als ze mij nog langer willen laten wachten op een nieuwe VC wordt het een nieuwe SA, als ze mijn horizon willen verbreden wordt het een totaal nieuwe stad, wat het ook wordt: Als ze LA maar overslaan. Daarvoor kan ik al terecht in MC:LA en LA Noire. :D

AAH wat staat er daar op de achtergrond :D?

Nou, zeg 't eens? Ik zie het niet... :puh:

De achtergrond op de website is (helaas) nog steeds de wisselende achtergrond cyclus van afbeeldingen uit R*'s galerij. (RDR, LANoire, GTA IV, Max Pijn etc.) Ik hoopte ook even op artwork van V, maar helaas.. Heb het uitgezocht, maar het is niet waar.

Weet je, ik vind het knap dat mensen kunnen zeggen dat het PS3 XboX360 exc. is, het staat nog nergens dat dit zo is.

Lijkt me logisch. Hooguit dat ze nog eens zijn gezwicht voor één of ander deels exclusiviteitscontract, maar verder kan ik me het niet voorstellen dat het anders gaat dan bij IV. (Dus zowel consoles als de PC)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit artikel is ook wel wat interessant, zo een beetje alle informatie die ooit over GTA V werd bekend gemaakt (tot nu toe) in één 'blog': http://pc.4gamers.be/specials/10032/1/De-weg-naar-GTA-V

Ik hoop iig dat het ook op PC komt, anders ga ik het echt zonde vinden. Alle GTA's (behalve dan bv. CTW, en de stories enz.) zijn al op de PC uitgekomen, dus waarom deze niet :puh:? Misschien kunnen we het wat afleiden uit de graphics van de trailer, als die erg hoog liggen zal het misschien ook wel op PC uitkomen... waarschijnlijk ook weer later dan, maar toch.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit artikel is ook wel wat interessant, zo een beetje alle informatie die ooit over GTA V werd bekend gemaakt (tot nu toe) in één 'blog': http://pc.4gamers.be/specials/10032/1/De-weg-naar-GTA-V

(...)

Dat hebben we hier ook gewoon hoor. Voor en door leden van gtaforum.nl. Klik

Ik vind het echt jammer wanneer leden links gaan plaatsen naar content van andere sites, terwijl wij hier iets vergelijkbaars of beters gewoon zelf in huis hebben. :erm: Niet dat ik denk dat je het expres doet, maar toch..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit artikel is ook wel wat interessant, zo een beetje alle informatie die ooit over GTA V werd bekend gemaakt (tot nu toe) in één 'blog': http://pc.4gamers.be/specials/10032/1/De-weg-naar-GTA-V

(...)

Dat hebben we hier ook gewoon hoor. Voor en door leden van gtaforum.nl. Klik

Ik vind het echt jammer wanneer leden links gaan plaatsen naar content van andere sites, terwijl wij hier iets vergelijkbaars of beters gewoon zelf in huis hebben. :erm: Niet dat ik denk dat je het expres doet, maar toch..

No offence, maar ik moet toch zeggen dat de door Vice gegeven link een beter overzicht geeft van de speculaties dan de user-content die bij het door jou genoemde forumgedeelte wordt gedropt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...