Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V komt er aan!


Eindelijk is er wat bekend! GTA5 komt er dus toch aan! Zoals in de aankondiging staat op RockstarGames.com zal er op 2 november 2011 om 17:00 Nederlandse tijd de eerste trailer van GTA5 online komen.

gallery_1_5_62514.jpg

Helaas is op dit moment nog niet meer bekend. Meer informatie volgt binnenkort!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit is werkelijk waar een van de weinige mededelingen-topics welke ik werkelijk waar helemaal heb doorgelezen en het ook gewoon leuk is om te lezen.

En als ik zo het hele verhaal van onze Sybren lees lijkt me dat wel een geweldige omgeving!! :D

Bewerkt: door Zamg0d1

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of niet, Rockstar kennende krijg je allemaal filmpjes van cutscenes waar je nog geen hol uit kan halen. De tactiek van Rockstar verbaast me ook weer, normaal maken ze iets bekend en dan laten ze nog 30 jaar wachten op de eerste screens.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of niet, Rockstar kennende krijg je allemaal filmpjes van cutscenes waar je nog geen hol uit kan halen.

De eerste trailer van GTA IV (*KLIK*) liet anders duidelijk zien in welke stad het zich afspeelde en wie het hoofdpersonage was. Dus, 'Rockstar kennende' kan het maar zo zijn dat we volgende week dit soort dingen al weten :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De tactiek van Rockstar verbaast me ook weer, normaal maken ze iets bekend en dan laten ze nog 30 jaar wachten op de eerste screens.

Ik denk dat ze beseffen dat ze ons lang genoeg hebben laten wachten. Wie weet zijn ze al ver in de ontwikkeling, alleen hebben ze gewacht tot het 10-jarig jubileum van GTA III. Maar waarschijnlijk krijgen we hem niet eerder te zien dan Max Payne 3.. :{

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...