Jump to content

[Wens] Voertuigen


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • GTAKevin023

    14

  • thebig

    13

  • Maarten11

    7

Ik vind zulke details juist wel leuk. In GTA IV was ik ook blij toen ik erachter kwam dat je de sterkte van je voorlichten aan kunt passen, of dat je de motor uit kunt zetten. Ikzelf vind het namelijk leuk om het rijden zo netjes mogelijk te laten in GTA, en dergelijke features maken mijn rijervaring dus een stuk leuker :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, die kleine dingen zoals lichten, motor, pinkers die maken de game wat mooier en leuker om te beleven op zijn momenten. Is het van grote waarde? Waarschijnlijk niet. Maar het is wel één van die kleine dingen die je zal overtuigen om de game nog net dat ietsje langer te spelen en dat is het wel waard vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je knipperlichten kan aan en uitschakelen bij je besturing :D

Zou dat een meerwaarde zijn denk je?

misschien wel dat lijkt mij ook wel leuk want als je naar andere racegames(bijv. Midtown Madness 1,2,3) kijkt waar je met een auto een hele stad onderste boven kan rijden kan je daar bijna nooit iets met richtingaanwijzers doen terwijl de ai bestuurde auto's wel richtingaanwijzers kunnen gebruiken en als je daar tegenop knalt gaan er ook alarmlichten aan.

Tanken knipperlichten zelf lampen aan uit doen dat je in het donker zonder licht kan rijden zou wel lijp zijn ;D

kan in gta iv ook moet je alleen even de lichten kapot schieten en daar na met de cheat health ze weer aan krijgen. ;)

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

Tanken knipperlichten zelf lampen aan uit doen dat je in het donker zonder licht kan rijden zou wel lijp zijn ;D

Ik zou inderdaad wel graag kunnen tanken. Dat je bijvoorbeeld kan zien dat je bijvoorbeeld zo snel mogelijk naar een tankstation moet gaan. Als je dat niet doet en in de woestijn zit moet je de wegenwacht bellen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...