Jump to content

[Wens] Voertuigen


PrioX

Recommended Posts

De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V:

  1. Banshee (SA versie, VC versie is wel een mooie auto, maar ik vindt de Dodge Viper toch gewoon mooier)
  2. Burrito
  3. Linerunner(met aankoppelbare trailer)[
  4. Bullet
  5. Roadtrain

Bewerkt: door KnightBob
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • GTAKevin023

    14

  • thebig

    13

  • Maarten11

    7

Hier heb ik lang over na moeten denken, want er zijn zoveel mooie, snelle, fijne voertuigen geweest in de hele GTA-serie. Maar goed, ik denk dat dit mijn top-5 is van voertuigen die ik terug wil zien in GTA V:

  1. Sanchez
  2. BF Injection
  3. Yakuza Stinger
  4. Mountain Bike
  5. RC Baron

Zoals je ziet heb ik wel wat met offroad-voertuigen. Zoals je in San Andreas door die uitgestrekte natuurgebieden kon karren, dat was heerlijk. Dat zou ik graag weer willen zien en vandaar ook de Sanhez en BF Injection. De Mountain Bike heb ik gekozen omdat ik fietsen ook één van de mooiste features van San Andreas vond. De Yakuza Stinger reed gewoon ongelofelijk lekker, en de RC Baron staat in het lijstje omdat daar heel leuke missies mee te verzinnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

1: Sultan als oudere Subaru Impreza WRC

2: Dukes als '69 Charger R/T of zoals hij in GTA IV is

(3): tank(Rhino b.v.) met échte rubsbanden, en hij moet auto's kunnen pletten zoals in Saints Row 3, maar zonder dat ze gelijk ontploffen, anders helemaal geen tank, en al helemaal geen APC want dat ding was zo lame als wat.

3: Rancher, zonder collision bug, meer torque en grip, en 4-wheel-drive, redelijk langzaam, zodat je er goed mee kunt offroaden :)

4: Banshee of Coquette om mee te kunnen driften

5: Towtruck die werkt, en/of vrachtwagen met aanhanger :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V:

  • Mountainbike
  • Super (Drop) Diamond
  • Buffalo
  • Faggio
  • Mr. Tasty

Fietsen vond ik echt top in SA, ik hoop echt dat dat terug komt in de nieuwe GTA. De Super Diamond vond ik gewoon de ultieme auto in TBoGT, waarbij de "Drop" natuurlijke de ultieme cabrio is. De Buffalo uit TBoGT is een heerlijke auto, die ik ook graag terugzie. Met de Faggio heb ik een hoop lol beleefd in de diverse GTA's, zo'n scootertje hoort er gewoon in. En de Mr. Tasty is natuurlijk het ultieme voertuig om mee aan een wanted level te ontsnappen.

Link to comment
Delen op andere websites

De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V:

  1. Infernus
  2. Cheetah
  3. Skimmer
  4. Shamal
  5. Admiral(VC)

Wat ik ook graag wil zien is nog realistischer politie en detective wagens met veel knipperlichten op bijv. ook de bumpers en niet alleen op het dak.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er merken in gta V zitten en geen zelfbedachte namen door Rockstargames zelf. En dan hoop ik vooral verschillende types. icon_mrgreen.gif

Ik hoop dat er veel auto's komen die veel op deze auto's lijken met zelfverzonnen namen. Sentinel is BMW of zo :)

1. BMW's

2. Mercedesen.

3. Audi's

4. Volkswagen's

5. Porsche's

Tja, ik weet. Ik ben een Duitse auto's freak icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er merken in gta V zitten en geen zelfbedachte namen door Rockstargames zelf. En dan hoop ik vooral verschillende types. :D

1. BMW's

2. Mercedesen.

3. Audi's

4. Volkswagen's

5. Porsche's

Tja, ik weet. Ik ben een Duitse auto's freak :D

Ik vind dat het dan niet meer echt ''GTA'' is, ik vind het zelf juist leuk om van die verwijzingen en easter egg's etc te hebben, bijv dat je zelf kan zoeken van: Hee, die ZR-350 lijkt erg op een Mazda RX-7.

Wat me dan wel weer leuk lijkt is van dat soort autos dat je opnoemde komen, maar dan niet met de orginele naam.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er merken in gta V zitten en geen zelfbedachte namen door Rockstargames zelf. En dan hoop ik vooral verschillende types. icon_mrgreen.gif

Ik hoop dat er veel auto's komen die veel op deze auto's lijken met zelfverzonnen namen. Sentinel is BMW of zo smile3.gif

1. BMW's

2. Mercedesen.

3. Audi's

4. Volkswagen's

5. Porsche's

Tja, ik weet. Ik ben een Duitse auto's freak icon_mrgreen.gif

Ik vind dat het dan niet meer echt ''GTA'' is, ik vind het zelf juist leuk om van die verwijzingen en easter egg's etc te hebben, bijv dat je zelf kan zoeken van: Hee, die ZR-350 lijkt erg op een Mazda RX-7.

Wat me dan wel weer leuk lijkt is van dat soort autos dat je opnoemde komen, maar dan niet met de orginele naam.

Muwja, eigenlijk wel smile3.gif Zelf gemaakte auto's zijn eigenlijk wel Rockstargames zijn specialiteit. icon_mrgreen.gif Is al verbeterd :)

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...