Jump to content

[Wens] Voertuigen


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • GTAKevin023

    14

  • thebig

    13

  • Maarten11

    7

Als de countryside waar Rockstar Games het over had in het persbericht een beetje goed is uitgewerkt is de kans groot dat we dat soort apparaten gaan zien. Zitmaaiers, Quads, misschien ook paarden? (Er zit ook een hond en een meeuw in de trailer tenslotte. ;) )

Waarom zie ik dan wel een hond in de 1e scene maar voor de rest niet in de trailer.

Link to comment
Delen op andere websites

Als de countryside waar Rockstar Games het over had in het persbericht een beetje goed is uitgewerkt is de kans groot dat we dat soort apparaten gaan zien. Zitmaaiers, Quads, misschien ook paarden? (Er zit ook een hond en een meeuw in de trailer tenslotte. ;) )

Waarom zie ik dan wel een hond in de 1e scene maar voor de rest niet in de trailer.

Je ziet ook maar 1 strand, is er dan ook misschien geen strand ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er dan ook tractors en andere landbouwvoertuigen komen zoals deze

Als je hiermee over mensen rijd zie je allemaal botten enzo uit de andere kant komen :bonk:

Wa_ca_heav_Combineharvester.jpg

Zo'n ding zou wel tof zijn, heb me er prima mee vermaakt in GTA:SA. Ik wil in GTA V ook weer trailers aan vrachtwagens kunnen koppelen lekker rondrijden als een trucker, dat was namelijk ook tof in GTA:SA maar is weer verwijderd uit GTA:IV dus ik hoop op beterschap in GTA:V.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze dan ook nog K-rose als radiozender terugdoen in GTA V is het helemaal compleet

Heb me toen prima vermaakt met die zender terwijl je met een vrachtwagen op het platteland rijd en dat je op de vlucht bent voor de politie :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou eigenlijk het liefste een cross motor terug willen zien. Heerlijk om over die heuvels en bergen te crossen. Verder een echt off road wagentje, lowriders en natuurlijk tuning cars zoals in de befaamde The Fast and Furious films.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals in.. Whoah, dat zou gaaf zijn.. Als je ook een paar stickers op je waggie kan plakken. Tribals en dergelijke. Het hoeven er geen honderden te zijn zoals in racegames, maar gewoon een paar die je niet ziet op wagens die door de stad rijden, dan heb je echt een persoonlijke kar.

Link to comment
Delen op andere websites

Jacky ziet een droom uit zijn kinderjaren waarworden... Ooh

Maar het lijkt me aannemelijk dat er wel enkele aanpassingen aan je voertuigen mogelijk worden.

Los Angeles en voornamelijk Hollywood staan bekend voor hun inwoners voertuigen, ze doen echt alles om toch een beetje origineel te zijn, waardoor een gerelateerde feature wel een grote kans heeft in mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V:

  1. Sultan RS
  2. Andromada
  3. Journey
  4. Mesa
  5. SA Turismo

Een auto met uitklapbare vleugels zou wel leuk zijn als die op een legerbasis ofzo staat als übergeheim ding die je moet jatten in een missie. :clown:

Bewerkt: door Gast
Link to comment
Delen op andere websites

Als ze dan ook nog K-rose als radiozender terugdoen in GTA V is het helemaal compleet

Heb me toen prima vermaakt met die zender terwijl je met een vrachtwagen op het platteland rijd en dat je op de vlucht bent voor de politie :bonk:

zelf lijkt het me ook erg leuk als K-rose terug komt :puh: lekker rustig in je camper rijden langs de mount chillad met een rustig deuntje op :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n ding zou wel tof zijn, heb me er prima mee vermaakt in GTA:SA. Ik wil in GTA V ook weer trailers aan vrachtwagens kunnen koppelen lekker rondrijden als een trucker, dat was namelijk ook tof in GTA:SA maar is weer verwijderd uit GTA:IV dus ik hoop op beterschap in GTA:V.

In de trailer zie je een trucker, dus de kans lijkt wel reëel dat dat er weer inkomt.

@ commando: zalig liedje ;p De beste van K-Rose.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...