Jump to content

[Wens] Voertuigen


PrioX

Recommended Posts

zelf lijkt het me ook erg leuk als K-rose terug komt :puh: lekker rustig in je camper rijden langs de mount chillad met een rustig deuntje op :schater:

Je bedoelt waarschijnlijk "lekker rustig in je camper rijden op de mount chiliad met een rustig deuntje op" :clown:

Heb ik gisteravond nog een discussie over gevoerd :engel:

Bewerkt: door Gast
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • GTAKevin023

    14

  • thebig

    13

  • Maarten11

    7

wat ik hoop

#1 lancia thema 8.32 maar dan met een vette gta naam 8)

#2 lancia delta hf intergrale maar dan met een vette gta naam 8)

#3 infernus gta vc lamborghini countach :Y

#4 tractor :bier:

#5 een of andere 6-deurs stationwaggon met machine geweren in de bumper en een kanon op het dak :bonk::cab:

Link to comment
Delen op andere websites

1. Banshee

2. Dukes

3. Sanchez

4. NRG900

5. Trucks met opleggers, kan je altijd leuke missies mee doen.

In Gta IV waren mensen soms langs de kant van de weg wel is bezig in hun kofferbak, maar zelf kon je hem nooit openkrijgen, toch niet zonder ergens tegen aan te rijden. Lijkt me wel vet als je bijvoorbeeld wapens kan gaan halen, in je kofferbak leggen, ermee naar je savehouse blazen en ze daar stallen. Ik zou er niet van staan kijken als dat kon, wat je in de trailer al zag met dat automatische dak... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook graag vrachtwagens willen zien met verschillende opleggers, en dan ook een oplegger voor auto's of een aparte truck voor auto's die je nu ook al ziet. Alleen de auto's moeten dan wel blijven staan als je gaat rijden

En natuurlijk mag de Towtruck ook niet ontbreken om een auto weg te kunnen slepen. Dat is altijd handig als je tijdens een missie een auto tegen komt maar die op slot is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen de auto's moeten dan wel blijven staan als je gaat rijden

Dat is nu wel mogelijk hoor, de physics-engine van San Andreas was daar toen nog niet op voorzien om voertuigen op mekaar te laten staan.

Moet je maar eens testen, als je twee voertuigen op mekaar plaatst in SA gaan ze vreemd bewegen en eindigt het altijd dat ze naast mekaar liggen ;p

Uiteraard wil ik ook wel terug een functionele Packer of Recovery (het is maar hoe je het noemt)

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen de auto's moeten dan wel blijven staan als je gaat rijden

Dat is nu wel mogelijk hoor, de physics-engine van San Andreas was daar toen nog niet op voorzien om voertuigen op mekaar te laten staan.

Moet je maar eens testen, als je twee voertuigen op mekaar plaatst in SA gaan ze vreemd bewegen en eindigt het altijd dat ze naast mekaar liggen ;p

Uiteraard wil ik ook wel terug een functionele Packer of Recovery (het is maar hoe je het noemt)

Volgens mij heb je dat in IV ook nog hoor? Dan lijkt het net of die twee auto's nieuwe kleinere autootjes willen maken :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat betreft voertuigen vind ik variatie wel belangrijk. Dit hebben we al gezien in de trailer, van vliegtuigen tot een een jetski. Ben erg blij dat de vliegtuigen weer terugkomen, hoogstwaarschijnlijk kunnen we ze ook zelf besturen. Hoop dat het landen wat realistischer is uitgevoerd dan dat bij SA het geval was, daar moest je veel moeite doen om zo'n ding aan de grond te krijgen. Gezien de realistische voertuigbesturingen uit IV moet dit wel goed komen, ben ook benieuwd of je weer een soort van vliegbrevet moet behalen. Wat ik ook vooral hoop is dat ze de besturing van de motoren aanpassen in V. In GTA IV raakte je bijna uit elke bocht als je al zacht remde, nu was je daar al wel snel aan gewend geraakt. Verder zou een auto meer opties moeten hebben wat mij betreft, richting aankunnen zetten, dak open/dicht, alarminstallatie, en nog wat andere toepasselijke mogelijkheden. Ook tanken zou leuk zijn, hier kunnen nog wel eens onverwachte situaties door ontstaan. De brandstofmeter moet uiteraard wel een realistische status hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Moeite om vliegtuigen te landen in SA? Daar heb jij dan toch alleen last van ondervonden, het vergt even trainen, maar na een tijd kon ik vliegtuigen makkelijk op hellingen laten landen en zelfs bijna op het dak van Mad Dogs Mansion.

Ik hoop eveneens dat er meer opties komen voor de auto, ik ben er nog niet uit of ik tanken al dan niet een goed idee vind.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...