Jump to content

[Wens] Voertuigen


PrioX

Recommended Posts

Moeite om vliegtuigen te landen in SA? Daar heb jij dan toch alleen last van ondervonden, het vergt even trainen, maar na een tijd kon ik vliegtuigen makkelijk op hellingen laten landen en zelfs bijna op het dak van Mad Dogs Mansion.

Ik hoop eveneens dat er meer opties komen voor de auto, ik ben er nog niet uit of ik tanken al dan niet een goed idee vind.

Het zou wel leuk zijn. Als je in een achtervolging bent of je word achterna gezeten door de politie dat je opeens stilstaat. Als dat erin komt ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • GTAKevin023

    14

  • thebig

    13

  • Maarten11

    7

Ben er al blij mee dat je bij de cabrio's het dak Dicht/Open kan doen.

Volgensmij komen er geen echte merken/Auto's in gta V

Maar het kan ook wel :puh:

is het zeker dat je cabrio daken open/dicht kan doen??? (net als de koffer bak in gtaIV)ik hoop het trouwes wel hoor :tu:

Bewerkt: door aeroxthm
Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, laat alleen quotes staan wanneer je reageert op een bericht / onderwerp wat niet in de laatste post van het topic behandeld wordt.<<<

Het is nog niet zeker, alhoewel je wel zag dat een auto het dak net dicht deed.

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, laat alleen quotes staan wanneer je reageert op een bericht / onderwerp wat niet in de laatste post van het topic behandeld wordt.<<<

Euhm, in GTA IV kon je nooit zelf de kofferbak openen hoor, ik denk dat we ons wel zwaar gef***t gaan voelen als ze de cabrio-funcite er niet in gaan steken, als ze dat niet doen moeten ze het naar mijn meningen ook niet in de trailer steken, dat gaat me natuurlijk wel niet verhinderen om het spel te kopen, maar ik blijf toch wel hopen dat al die features in het spel zitten :3

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, laat alleen quotes staan wanneer je reageert op een bericht / onderwerp wat niet in de laatste post van het topic behandeld wordt.<<<

dat weet ik toch dat was een heeel klein beetje sarcastich :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Als we het hebben over Duitse modellen wordt ik gelijk weer even wakker, een wens die ik nog niet had uitgesproken. Ik begin te watertanden bij de gedachte aan, naast natuurlijk een moderne Sentinel, ook een HD-versie van de Sentinel XS uit Vice City terug te zien. Wat een toffe bak is dat toch. In The Ballad of Gay Tony hebben we ook een oude en een nieuwe versie van hetzelfde model gezien, dus wie weet gaat Rockstar Games hier in GTA V mee verder. (De Dukes en de Buffalo, Dodge Charger '70 en Dodge Charger '06)

Link to comment
Delen op andere websites

Als we het hebben over Duitse modellen wordt ik gelijk weer even wakker, een wens die ik nog niet had uitgesproken. Ik begin te watertanden bij de gedachte aan, naast natuurlijk een moderne Sentinel, ook een HD-versie van de Sentinel XS uit Vice City terug te zien. Wat een toffe bak is dat toch. In The Ballad of Gay Tony hebben we ook een oude en een nieuwe versie van hetzelfde model gezien, dus wie weet gaat Rockstar Games hier in GTA V mee verder. (De Dukes en de Buffalo, Dodge Charger '70 en Dodge Charger '06)

thumbsup2.gificon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Mitsubishi, ik hoop dat er weer wat Mitsu's in het spel zitten. De Vincent was een Galant uit '98. En de Sultan Rs lijkt op een Lancer WRC 2005 met de achterlichten van een Evo 4.

Een EVO X zou vet zijn of een 3000GT of een Eclipse, Lancer, L200, Pajero, L300, Carisma, Galant, Colt, I-miev. Allemaal mooi, maar helemaal gruwelijk zijn natuurlijk de Lancer Evolutions.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...