Jump to content

Je eerste reactie!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • harry1985

    2

  • mrwhoopy

    2

  • Jacky-2007

    2

  • GTAKevin023

    2

Top Posters In This Topic

Gaaf zeg! Hopelijk wordt er snel nieuwe informatie (bijvoorbeeld in de vorm van een schriftelijke preview) vrijgegeven. Vooral wat betreft het hoofdpersonage en exacte grootte van de map, ben ik erg benieuwd naar. Dit werd mij in de trailer nog niet helemaal duidelijk.

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

De trailer zag er zeer goed en strak uit. hopen dat je wel wat nieuwe autos ertussen zal zien zitten. maar opzich maakt het me ook niet uit. het ziet er veel beter uit ik zag landschap wat me echt het gevoel gaf van YES YES YES YES. we hebben weer landschappen erin zitten. veel beter dat het grauwige stadje

Maar wel jammer dat er geen release date bij zit. maar dat zou wel gunstig kunnen wezen aangezien je niet misschien voor een teleurstelling komt te staan als het bijv iets langer uitgesteld zou worden.

Het ziet er echt heel leuk uit. en ik ben heel blij dat het in de tijd van NU speelt. en niet waar ik eerst voor vreesde. dus mijn geluk kan niet op.

Bewerkt: door harry1985
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...