Jump to content

Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    32

  • Phoenyxar

    10

  • EazyEvert

    10

  • KenRosenburg

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik twijfel wie nu de hoofdrol speler is (de wat donkere man op 0:23 of de zakenman op 0:41)

ik denk toch de donkere man omdat die meerdere keren in beeld komt (als hij wegrent van politie en als hij in de auto zit bijvoorbeeld)

Ook vind ik de stem best klinken alsof het van een jong persoon is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfel wie nu de hoofdrol speler is (de wat donkere man op 0:23 of de zakenman op 0:41)

ik denk toch de donkere man omdat die meerdere keren in beeld komt (als hij wegrent van politie en als hij in de auto zit bijvoorbeeld)

Ook vind ik de stem best klinken alsof het van een jong persoon is.

Ik denk hetzelfde. De man leek heel erg veel op een Latino/Hispanics, maar hij spreekt zonder accent die Latino's/Hispanics vaak hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Shit. Na de trailer een paar keer te hebben gezien twijfel ik weer.

De hoofdpersoon zegt dat hij met pensioen wou, hij kocht een groot huis en wilde weer een goede vader zijn voor zijn kinderen.

Het kan zijn dat dit bij een jong persoon is en dat hij met pensioen niet zo letterlijk neemt maar deze teksten zijn eigenlijk meer te verwachten uit de mond van de wat oudere man...

Link to comment
Delen op andere websites

De hoofdrolspeler is volgens mij deze kerel:

2z9juzc.jpg

Verder dacht ik Niko ook nog ergens gezien te hebben.

Doet me denken aan CJ, en je ziet ook een oudere man meerdere keren voorbij komen, hij doet mij een beetje denken aan Tommy Vercetti.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de livestream van IGN werd gezegd dat de onderstaande man héél veel op een oudere Tommy Vercetti leek, en eerlijk gezegd ben ik het helemaal met ze eens. Ik zou het geweldig vinden... Wat zeggen jullie?

TommyVercetti.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de livestream van IGN werd gezegd dat de onderstaande man héél veel op een oudere Tommy Vercetti leek, en eerlijk gezegd ben ik het helemaal met ze eens. Ik zou het geweldig vinden... Wat zeggen jullie?

Zeker mee eens, dat viel mij ook op. Maar als het er nu zo op lijkt. Niko (zie mijn post) CJ (zie de post van Big Boss) en Tommy Vercetti. in een GTA, dat vind ik wel apart, maar ook wel leuk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...