Jump to content

Jacky-2007

Recommended Posts

Er is een vliegticket met Niko's naam erop, met als bestemming "San Andreas" in plaats van Los Santos. En dan heb je nog dat Niko's stemacteur niet meer met Rockstar wil werken, dus die gaat wellicht niet meer terugkomen :7. Packie zie ik wel terugkeren. Lazlow komt ook terug, dat moet gewoon :7.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    32

  • Phoenyxar

    10

  • EazyEvert

    10

  • KenRosenburg

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er is een vliegticket met Niko's naam erop, met als bestemming "San Andreas" in plaats van Los Santos. En dan heb je nog dat Niko's stemacteur niet meer met Rockstar wil werken, dus die gaat wellicht niet meer terugkomen.

Ik denk het juist wel. Ik denk wel dat Niko terug zal komen. Die golfer in het begin van de trailer lijkt verdacht veel op Niko vind ik. En over die stemacteur, ze kunnen toch ook iemand anders gebruiken die een stem heeft die op die van Niko lijkt? Dat hebben ze volgens mij ook gedaan met Toni Cipriani, Donald Love, Victor Vance en misschien nog wel meer personages, dus het zou best kunnen. Maarja, we zien wel wat Rockstar ons brengt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik hoop nog steeds op ook maar het kleinste zicht van Tommy Vercetti in GTA V, en anders een terugkeer van Claude. (GTA III)

Verder zegt iedereen dat ze het niet leuk vinden om als een wat oudere personage te spelen.

Ik zou dit echter geweldig vinden, zo'n volwassen badass die gewoon serieus is. (Zie Max Payne 3, daar ben je ook de oude badass tussen al die jongere mensen, dat vond ik wel geweldig om te zien, ook de reacties van Max op de "Robotic music, and robotic people"

Dan is het voor mij ook wat meer een soort professionele film, inplaats van weer zo'n jonge gast die ergens komt en weer eens gaat ouwehoeren.

Verder vind ik het uiterlijk van de hoofdrolspeler ook wel passen als ik denk aan zo'n "Volwassen badass" (Als hij daadwerkelijk de hoofdrolspeler is, natuurlijk ;) )

Dus ik vind het helemaal niet erg als hij de hoofdrolspeler zou zijn.

Bewerkt: door WOOTinator
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...