Jump to content

Jacky-2007

Recommended Posts

Ja, maar dan ga je toch niet naar San Andreas als je wil stoppen met crimineel gedoe?

Heb jij eigelijk ooit al een andere GTA buiten SA gespeelt? Zou je moeten doen...

San Andreas (noch een andere stad - VC of LC) houdt niet alleen huis aan criminelen maar is een bloeiende staat/stad waar veel mogelijk is.

Mensen gaan er ook hun geluk zoeken, waarom zouden er anders nog altijd mensen in Philadelphia of Kaapstad wonen? Toch niet omdat ze allemaal de criminaliteit zoeken lijkt me?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    32

  • Phoenyxar

    10

  • EazyEvert

    10

  • KenRosenburg

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als het CJ, of iemand met net zo'n geschiedenis is, zou het best kunnen dat hij met retire bedoeld een nieuw leven beginnen, weg van z'n criminele verleden, eigenlijk net als wat Niko wou in IV..

Ja, maar dan ga je toch niet naar San Andreas als je wil stoppen met crimineel gedoe?

Had op de radio gehoord dat een van de personages in de trailer leek uit iemand uit Vice City, weet wel niet wie.

En je moet wel bedenken dat GTA V in de 21e eeuw is, ongeveer rond 2005-2012. Dus de stad kan aardig veranderd zijn. En er zijn ook mensen die zeggen dat ze Packie in de trailer hebben gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar misschien is het niet Cj of Thommy.

Want in IV vind je een EE.

20ste plaatje,er staat dat de hoofdrolspelers dood zijn.

Maar misschien is die man die praat de hoofdrolspeler.

Dat zag je ook in de IV trailer,toen praatte Niko.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar dan ga je toch niet naar San Andreas als je wil stoppen met crimineel gedoe?

Heb jij eigelijk ooit al een andere GTA buiten SA gespeelt? Zou je moeten doen...

San Andreas (noch een andere stad - VC of LC) houdt niet alleen huis aan criminelen maar is een bloeiende staat/stad waar veel mogelijk is.

Mensen gaan er ook hun geluk zoeken, waarom zouden er anders nog altijd mensen in Philadelphia of Kaapstad wonen? Toch niet omdat ze allemaal de criminaliteit zoeken lijkt me?

Heb GTA III, Vice City en II gespeeld. Ik weet wel dat San Andreas niet alleen criminaliteit is, maar als je naar een stad gaat waar criminele activiteit is, is de kans groot weer te hervallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zag ik net op een ander forum;

389711_213901792011191_206568306077873_503734_1584610466_n.jpg

Lijkt erop dat deze man een opdrachtgever is.

De kans dat dat Tommy is lijkt me zeer onwaarschijnlijk, zoals Big Boss al zegt denk ik ook dat het een opdrachtgever kan zijn, en het lijkt me niet dat Tommy missies zal gaan geven.

En net als Neosyp zegt, het weer in VC is volgens mij beter of wel ongeveer gelijk als in San Andreas of LA.

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk bedoelde ik het andersom m.b.t. dat weer:

Waarom zou iemand uit Vice City naar San Andreas verhuizen om het weer? Aangezien het weer in Vice City ook nou niet bepaald slecht is.. Hoeft natuurlijk niet de enige verhuisreden te zijn, maar Tommy Vercetti zou dat zeker niet noemen als reden.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb GTA III, Vice City en II gespeeld. Ik weet wel dat San Andreas niet alleen criminaliteit is, maar als je naar een stad gaat waar criminele activiteit is, is de kans groot weer te hervallen.

Zogoed als elke stad in de wereld kampt met criminaliteit, zo onopgemerkt als het ook is.

Wat ik probeer te zeggen, Los Santos is meer dan enkele criminaliteit en de criminaliteit valt in het niets naast de rest van de stad, waardoor die criminele factor niet in acht wordt genomeen. Waarom gaat Niko naar Liberty City? Om het goede leven te zoeken... Maar LC is ook vol van criminaliteit, ook al dat hij daar niet aan denkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk bedoelde ik het andersom m.b.t. dat weer:

Waarom zou iemand uit Vice City naar San Andreas verhuizen om het weer? Aangezien het weer in Vice City ook nou niet bepaald slecht is.. Hoeft natuurlijk niet de enige verhuisreden te zijn, maar Tommy Vercetti zou dat zeker niet noemen als reden.

Sorry mijn fout, ik bedoelde het ook zo, het weer in VC was volgens mij beter als in San Andreas en anders wel gewoon gelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de wat oudere man helemaal niet op Tommy Vercetti lijken, en geloof er dan ook absoluut niet in dat Tommy een rol heeft in GTA V. Daarnaast zou het sowieso heel vreemd zijn als Rockstar de verhalen van het III-era gaat verweven met de nieuwere GTA's. Dat deel van de GTA-historie is volgens mij helemaal afgesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Zogoed als elke stad in de wereld kampt met criminaliteit, zo onopgemerkt als het ook is.

Wat ik probeer te zeggen, Los Santos is meer dan enkele criminaliteit en de criminaliteit valt in het niets naast de rest van de stad, waardoor die criminele factor niet in acht wordt genomeen. Waarom gaat Niko naar Liberty City? Om het goede leven te zoeken... Maar LC is ook vol van criminaliteit, ook al dat hij daar niet aan denkt.

Je hebt gelijk, hoor. Mijn ding is trouwens toch wat vergezocht.

En hierboven: ik zou het juist heel leuk vinden dat ze de verhalen verder in elkaar verweven. Ik had eerst GTA III gespeeld en dan San Andreas en het verraste me echt dat ze dat zo goed hadden gedaan. Al moeten ze wel opletten dat er geen foutjes insluipen...

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Maar misschien is het niet Cj of Thommy.

Want in IV vind je een EE.

20ste plaatje,er staat dat de hoofdrolspelers dood zijn.

Maar misschien is die man die praat de hoofdrolspeler.

Dat zag je ook in de IV trailer,toen praatte Niko.

Denk het idd ook

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de wat oudere man helemaal niet op Tommy Vercetti lijken, en geloof er dan ook absoluut niet in dat Tommy een rol heeft in GTA V. Daarnaast zou het sowieso heel vreemd zijn als Rockstar de verhalen van het III-era gaat verweven met de nieuwere GTA's. Dat deel van de GTA-historie is volgens mij helemaal afgesloten.

Ik dacht eerst ook hetzelfde toen ik hem zag, ik keek hem dus samen met mijn broer en ik had nog niks opgemerkt van LA en dus wij dat verkeersbord opzoeken ook niet veel wijzer van geworden maar we dachten eerst dus dat het ergens in Brazilië of Mexico zou zijn (tot dat ik Vinewood zag) en ik dacht eerst aan een Braziliaanse zakenman toen ik hem zag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Tommy er wat minder verrot uit zien als die vent uit de trailer, als het Tommy zou zijn is het ook 25 jaar later. En dat kan denk ik al niet meer, vergeet Tommy Vercetti dus maar. Hopelijk word het wel een blanke amerikaan van west europese afkomst, dat is een tijdje geleden dat we dat gehad hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...